Poster: TimmyV
Terwijl jij eigenlijk nog het meeste recht hebt op een goed?feest en alles?even?van je af te gooien.
Ik zal aan je denken.
Ik weet van een paar mensen dat ze zeker weten zullen smsen of bellen. Dat zijn wat familieleden en een goede vriend.
Al die andere zal het een zorg zijn dat ik op me werk zit en hun het gezellig hebben
Ik spaar wel weer een beetje me lever, dat dan weer wel.
Poster: Tekhead
Kut zeg, die veranderingen hier, ik had zo een huisje waarop ik klikte, en had ik een overzicht van alle? topic, niet alleen uit bvb chat talk, maar ook uit de andere categorieen, was o zo gebruiksvriendelijk, waarom veranderen ?
Ik wil de oude terug haha.Wie ook ?
wat ik wel fantastisch werk vond is die quote verandering, gaat veel makkelijker nu.
Poster: T-to-the-J
Misschien een unboxing vid? (please)
Poster: Lead
Wat werkt er anders aan de home knop dan ?
Ik heb dat huisje alleen in het forum 1 regel naar beneden gezet, nu staat alle navigatie in die nieuwe strip. Kwa werking is er wat dat betreft niet veranderd, alleen klik je nu 1 regrl lager op het huisje...
En ja, je kunt nu makkelijk meerdere keren quoten....
Kut zeg, die veranderingen hier, ik had zo een huisje waarop ik klikte, en had ik een overzicht van alle? topic, niet alleen uit bvb chat talk, maar ook uit de andere categorieen, was o zo gebruiksvriendelijk, waarom veranderen ?
Poster: TH3llC
idd.. gebruikte ik ook altijd, vond het v??l makkelijker toen je terug naar de hoofdpagina ging zoals ook de bedoeling in van 'home'
Poster: dJORD
Die staat al lang op het web: http://www.youtube.com/results?search_query=unboxing+traktor+kontrol+s4&aq=f
Poster: Esmee
Klik gewoon op die grote DJResource knop? Dan kom je ook gewoon bij de homepage terrecht![]()
Poster: Esmee
Klik gewoon op die grote DJResource knop? Dan kom je ook gewoon bij de homepage terrecht![]()
Poster: TimmyV
Krijg morgen mijn RCF 312A's binnen :D
Poster: Lead
BR>
Yep, alle klikken boven die zwarte balk komen op de voorpagina uit.
Er is qua werking niets veranderd, alleen de plaats is iesje verschoven.
Poster: T-to-the-J
Ik hoop het ook voor jeMaak je wel foto's, vind het echt een super ding namelijk
Misschien een unboxing vid? (please)