Poster: Tekhead
Meerdere gevolgen van diverse ziekten. T is begonnen met problemen met haar hart, en dan nier problemen, enz... dan nog een tumor, en omdat die kwaadaardig was, en op barsten stond, hebben we besloten?om de medicatie te stoppen, die nodig was voor haar andere ziekten, en enkel nog morfine, voor ze zo comfortabel mogelijk te laten inslapen, meer?doen was niet meer mogelijk.?
In de namiddag is m'n moeder overleden,ik ben nu volledig ouderloos, een troost dat ze niet heeft moeten lijden, de dokters hebben haar genoeg pijnstillers gegeven om toch enigzins comfortabel te kunnen heengaan, nadat m'n vader nog niet lang overleden is, m'n beste kameraad enkele maanden geleden, en?nu?m'n moeder gestorven?hoop ik dat het nu eindelijk over zou zijn met al die tegenslagen, want buiten die overlijdens waren er nog enkele problemen.
Voor 2011 hoop ik op 1 keer positief nieuws en een beetje geluk, dat?is toch niet teveel gevraagd he ??
Poster: Beatunite
Gecondoleerd & Sterkte man!
Best wishes for 2011 aan iedereen!
Poster: Dolivieira
Gecondoleerd en sterkte met de zware dagen. Dit zijn dingen die wij als mensen helaas niet kunnen controleren. En iedereen krijgt het voor zijn boterham. Het erge van het verhaal is dat je het net nog voor het einde van het jaar moet mee maken. Dat maak de herinneren er aan alleen maar heftiger rond de feest dagen. Nogmaals Sterkte.
In de namiddag is m'n moeder overleden,ik ben nu volledig ouderloos, een troost dat ze niet heeft moeten lijden, de dokters hebben haar genoeg pijnstillers gegeven om toch enigzins comfortabel te kunnen heengaan, nadat m'n vader nog niet lang overleden is, m'n beste kameraad enkele maanden geleden, en?nu?m'n moeder gestorven?hoop ik dat het nu eindelijk over zou zijn met al die tegenslagen, want buiten die overlijdens waren er nog enkele problemen.
Voor 2011 hoop ik op 1 keer positief nieuws en een beetje geluk, dat?is toch niet teveel gevraagd he ??
Poster: T-to-the-JJa, dat draait ( als je processor enigzins hoger is dan 1,6Ghz pentium 4 ) en nee je hebt er geen reet aan omdat het niet snel is en je dan een minuut of 3 moet wachten voor het booten en dan nog je muziekbibliotheek laden.
Gaat Traktor draaien op een systeem met 256MB intern geheugen? Kan dr misschien een overnemen voor een spot spot prijsje.
Poster: Seca
Sterkte Roger!
Poster: Lucalicious
odger, nogmaals veel sterkte, en dat je toch weer geluk mag hebben ik 2011!
Poster: Bouncy
Morgen weer naar Esm?e! :D
De vorige keer dat ik daar was is alweer bijna een jaar geleden, en dat heeft toen tot de oprichting van t3rribletwo geleid..
Poster: Bouncy
Morgen weer naar Esm?e! :D
De vorige keer dat ik daar was is alweer bijna een jaar geleden, en dat heeft toen tot de oprichting van t3rribletwo geleid..
Poster: Seca
Oei, tot wat zal het dan nu leiden..