De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! (21/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Limb-Girdle    posted on 12-12-2010 22:09
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 12-12-2010 @ 22:19:49 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 46! ??

Vote :   

DaCompra    posted on 26-12-2010 16:13
Poster: TH3llC
krijgt hij een signaal binnen?

jaa, maar ik heb het al opgelost! ik heb nog een andere geluidskaart voor het produceren (Lexicon alpha) en die heb ik nu ingesteld als apparaat om op te nemen, en het recordsignaal van mn mixer gaat nu gewoon naar de alpha geluidskaart Happy, laughing
DTwisted    posted on 26-12-2010 16:21
Poster: DaCompra
jaa, maar ik heb het al opgelost! ik heb nog een andere geluidskaart voor het produceren (Lexicon alpha) en die heb ik nu ingesteld als apparaat om op te nemen, en het recordsignaal van mn mixer gaat nu gewoon naar de alpha geluidskaart Happy, laughing

mooizo!

Weet iemand toevallig de doorsnede van de UDG Headphone Bag?
TH3llC    posted on 26-12-2010 16:27
google is your friend..

edit: het duurde 1min om te zoeken en jij vraagt het 3keer na elkaar..
The Headphone Bag is a small size bag that holds any foldable headphone. It also fits a Final Scratch unit (model 1.5). The bag comes with a shoulder strap.

The HeadphoneBag has the possibility to be attached to the following UDG bags:
  • SlingBag
  • SlingBag Trolley
  • FlipFront Bag
  • Slanted Bag
  • SoftBag Large
  • SoftBag Small
  • CourierBag Deluxe

• Kg: 0.27 / Lbs: 0.60
    Cm: 17.5 x 8.5 x 17.5 / Inch: 7 x 7 x 3.25

User edit by TH3llC on 26-12-2010 @ 16:30:46 (100%)
    EleMentcp    posted on 26-12-2010 21:21
    sow net terug uit parijs lekker even er tussen uit nu weer familie met kerst en dan weer weekje vrij om weer even lekker te draaien
    Sandr    posted on 26-12-2010 21:28
    Iemand hier toevallig interesse in K2 fatty pro stunt skates? Ik kwam deze tegen tijdens het opruimen van de zolder. Heb er toen skaten nog een hype was (lang geledenWinking my eye op gereden en daarna nooit meer.

Ze rollen nog soepel en alles zit er nog op en aan.

Het gaat om maat 42 maar ze vallen redelijk ruim (voor grotere voeten) en zijn goed strak te trekken (voor kleinere voeten)

Ze mogen weg tegen elk aanemelijk bod.

Play that funky music white boy....
    Dolivieira    posted on 26-12-2010 21:46
    Poster: DTwisted
    weet iemand toevallig of een Sennheiser HD 205 in de Headphone Bag van UDG past?

Mijn Sennheiser HD 25 II bas er in dus ik denk dat die er ook in zal moeten passen.
    CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
    T-to-the-J    posted on 26-12-2010 22:21
    Poster: DTwisted
    mooizo!

Weet iemand toevallig de doorsnede van de UDG Headphone Bag?

Ongeveer 15cm en m'n sennheiser hd202 past er net in..

Ps jij organiseerd toch loose control Valkenswaard samen met Jeroen?
    Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
    TH3llC    posted on 26-12-2010 22:28
    Poster: T-to-the-J
    BR>

Ongeveer 15cm en m'n sennheiser hd202 past er net in..

Ps jij organiseerd toch loose control Valkenswaard samen met Jeroen?

Kg: 0.27 / Lbs: 0.60
    Cm: 17.5 x 8.5 x 17.5 / Inch: 7 x 7 x 3.25

T-to-the-J    posted on 26-12-2010 23:26
    Ik had het Bijna goed Tongue
    Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
    TH3llC    posted on 26-12-2010 23:34
    Poster: T-to-the-J
    Ik had het Bijna goed Tongue

het scheelt niet veel :p
    maar denk dat zo'n hp bag wel gemaakt is voor bijna alle hp's
    Bouncy    posted on 26-12-2010 23:41
    Poster: Mathiz
    ouncy ik studeer een richting met geluid en er zitte dus ook wel wat producers in mijn klas en eentje daarvan die lijkt nou eens 100 procent op jouw (niet fysiek)dat is ook de reden waarom iedereen hem grandioos uitlacht! Probeer dus een beetje te werken aan z'on opschepperige houding ! als je met 36 microfoons te gelijk kan opnemen en deftig mixen roep je me nog maar eens !

Bij deze!
    TH3llC    posted on 26-12-2010 23:54
    sterke reactie!
    Lucalicious    posted on 27-12-2010 00:15
    Poster: Tekhead
    Ik wens iedereen hier een fantastische kerst toe, maar wees voorzichtig met de wagen.

Ik heb mijn geplande kerst, in de vooravond moeten afblazen, kreeg het schokkende nieuws van de behandelende arts van m'n moeder te horen, dat mijn moeder op palliatieve zorgen ligt, en nog maximaal 8 dagen te leven heeft.?Ik dacht in afgelopen jaar alles van tegenslagen gehad te hebben, maar neen, net voor de streep krijg ik nog zo een kerstgeschenk.

het zit jou ook echt niet mee dit jaar he..
    heel veel sterkte, ik hoop dat 2011 een heel mooi jaar mag worden voor jou!
    TH3llC    posted on 27-12-2010 00:20

Ik heb mijn geplande kerst, in de vooravond moeten afblazen, kreeg het schokkende nieuws van de behandelende arts van m'n moeder te horen, dat mijn moeder op palliatieve zorgen ligt, en nog maximaal 8 dagen te leven heeft.?Ik dacht in afgelopen jaar alles van tegenslagen gehad te hebben, maar neen, net voor de streep krijg ik nog zo een kerstgeschenk.

juist het zelfde nieuws tehoren gekregen over de overgrootmoeder van mijn vriendin.. alleen hebbe ze haar terug op een gewone kamer gelegt.. nu willen ze haar laten inslapen..
    had nieuwjaar anders voorgesteld met mn vriendin maar sommige dingen zijn belangrijker als feesten

User edit by TH3llC on 27-12-2010 @ 00:21:14 (2%)
    Lucalicious    posted on 27-12-2010 00:22
    Poster: TH3llC
    juist het zelfde nieuws tehoren gekregen over de overgrootmoeder van mijn vriendin.. alleen hebbe ze haar terug op een gewone kamer gelegt.. nu willen ze haar laten inslapen..
    had nieuwjaar anders voorgesteld met mn vriendin maar sommige dingen zijn belangrijker als feesten

ook jij heel veel sterkte man!
    TH3llC    posted on 27-12-2010 00:24
    Poster: Lucalicious
    ook jij heel veel sterkte man!

plezant is anders natuurlijk, we gingen er wel regelmatig op bezoek en het is echt een schat van een mens!
    mn vriendin zit er vooral erg fel mee.. dus ga gewoon bij haar blijven op oudjaar en zien hoe het zal uitlopen
    Dolivieira    posted on 27-12-2010 00:52
    Ik wens iedereen hier een fantastische kerst toe, maar wees voorzichtig met de wagen.

Tnkx Tek. Jij sterkte en volgend jaar beter gaat voor jou. Dit jaar maar snel vergeten al zal dat moeilijk zijn. Zit dit jaar niet echt mee voor jou.
    CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
    DjVictorF    posted on 27-12-2010 01:42
    TH3llC ze hebben bij tonecontrol.nl nog traktor scratch duo op voorraad! Ik weet alleen niet of ze ook naar Belgi? versturen..
    Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
    Bootstrap    posted on 27-12-2010 01:59
    Zo net even een dubstep mashup afgemaakt in Logic, was leuk om een keer te doen Happy, laughing Ik heb Bongo Bong van Manu Chao gecombineerd met So Vexed van Funtcase. Laar maar horen wat jullie ervan vinden!

.:://SOUNDCLOUD NERDEN LINK\\::.
    Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
    TH3llC    posted on 27-12-2010 02:00
    Poster: DjVictorF
    TH3llC ze hebben bij tonecontrol.nl nog traktor scratch duo op voorraad! Ik weet alleen niet of ze ook naar Belgi? versturen..

damn telaat.. heb ondertussen al mixvibes besteld bij m*sicstore in keulen.. maar maakt niet uit..
    Tekhead    posted on 27-12-2010 11:09
    Poster: Dolivieira
    Tnkx Tek. Jij sterkte en volgend jaar beter gaat voor jou. Dit jaar maar snel vergeten al zal dat moeilijk zijn. Zit dit jaar niet echt mee voor jou.

Bedankt, ik hoop het ook dat het nu eindelijk wat beter mag gaan, tging de laatste jaren alleen maar van kwaad naar erger.
    Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
    Mixt-Ape    posted on 27-12-2010 11:53
    Na regen komt zonneschijn... Happy, laughing

(Eigenlijk komt na regen meestal nog meer regen, maar DAARNA komt er wel zonneschijn. En aangezien jij je meer regen al gehad hebt, is de zonneschijn nu aan de beurt!)
    User edit by Mixt-Ape on 27-12-2010 @ 11:54:51 (100%)
    Bouncy    posted on 27-12-2010 12:33
    Damn, k lees nu pas van Tekhead, jeetje, dacht je alles gehad te hebben...
    EleMentcp    posted on 27-12-2010 12:56
    Poster: Bootstrap
    Zo net even een dubstep mashup afgemaakt in Logic, was leuk om een keer te doen Happy, laughing Ik heb Bongo Bong van Manu Chao gecombineerd met So Vexed van Funtcase. Laar maar horen wat jullie ervan vinden!

.:://SOUNDCLOUD NERDEN LINK\\::.

klinkt goed man!!!
    Bootstrap    posted on 27-12-2010 13:16
    Dankje Happy, laughing Ik ga er toch even een apart topic voor aanmaken.
    Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

101 Users online: 17 Guests (84 Unknown)
    Pages generated today : 124.901
    Most visitors online this month : 380
    Lifetime Pageviews since 2003 : 238.602.902