Poster: TH3llC
krijgt hij een signaal binnen?
Poster: DaCompra
jaa, maar ik heb het al opgelost! ik heb nog een andere geluidskaart voor het produceren (Lexicon alpha) en die heb ik nu ingesteld als apparaat om op te nemen, en het recordsignaal van mn mixer gaat nu gewoon naar de alpha geluidskaart
Poster: DTwisted
weet iemand toevallig of een Sennheiser HD 205 in de Headphone Bag van UDG past?
Poster: DTwisted
mooizo!
Weet iemand toevallig de doorsnede van de UDG Headphone Bag?
Poster: T-to-the-J
BR>
Ongeveer 15cm en m'n sennheiser hd202 past er net in..
Ps jij organiseerd toch loose control Valkenswaard samen met Jeroen?
Poster: T-to-the-J
Ik had het Bijna goed
Poster: Mathiz
ouncy ik studeer een richting met geluid en er zitte dus ook wel wat producers in mijn klas en eentje daarvan die lijkt nou eens 100 procent op jouw (niet fysiek)dat is ook de reden waarom iedereen hem grandioos uitlacht! Probeer dus een beetje te werken aan z'on opschepperige houding ! als je met 36 microfoons te gelijk kan opnemen en deftig mixen roep je me nog maar eens !
Poster: Tekhead
Ik wens iedereen hier een fantastische kerst toe, maar wees voorzichtig met de wagen.
Ik heb mijn geplande kerst, in de vooravond moeten afblazen, kreeg het schokkende nieuws van de behandelende arts van m'n moeder te horen, dat mijn moeder op palliatieve zorgen ligt, en nog maximaal 8 dagen te leven heeft.?Ik dacht in afgelopen jaar alles van tegenslagen gehad te hebben, maar neen, net voor de streep krijg ik nog zo een kerstgeschenk.
Ik heb mijn geplande kerst, in de vooravond moeten afblazen, kreeg het schokkende nieuws van de behandelende arts van m'n moeder te horen, dat mijn moeder op palliatieve zorgen ligt, en nog maximaal 8 dagen te leven heeft.?Ik dacht in afgelopen jaar alles van tegenslagen gehad te hebben, maar neen, net voor de streep krijg ik nog zo een kerstgeschenk.
Poster: TH3llC
juist het zelfde nieuws tehoren gekregen over de overgrootmoeder van mijn vriendin.. alleen hebbe ze haar terug op een gewone kamer gelegt.. nu willen ze haar laten inslapen..
had nieuwjaar anders voorgesteld met mn vriendin maar sommige dingen zijn belangrijker als feesten
Poster: Lucalicious
ook jij heel veel sterkte man!
Ik wens iedereen hier een fantastische kerst toe, maar wees voorzichtig met de wagen.
Poster: DjVictorF
TH3llC ze hebben bij tonecontrol.nl nog traktor scratch duo op voorraad! Ik weet alleen niet of ze ook naar Belgi? versturen..
Poster: Dolivieira
Tnkx Tek. Jij sterkte en volgend jaar beter gaat voor jou. Dit jaar maar snel vergeten al zal dat moeilijk zijn. Zit dit jaar niet echt mee voor jou.
Poster: Bootstrap
Zo net even een dubstep mashup afgemaakt in Logic, was leuk om een keer te doenIk heb Bongo Bong van Manu Chao gecombineerd met So Vexed van Funtcase. Laar maar horen wat jullie ervan vinden!
.:://SOUNDCLOUD NERDEN LINK\\::.