Poster: DjVictorF
Werkt een NI X1 fijn als je hem alleen in combinatie gebruikt met een mixer? Dus zonder CD-Spelers? Of moet je er wel 2 CD spelers bij zetten?
Poster: donkey
Ni X1 werkt zo perfect! ik gebruik hem zo soms, een cd spelers nodig! kunt alles perfect bedienen met de X1
Poster: DjVictorF
Werkt een NI X1 fijn als je hem alleen in combinatie gebruikt met een mixer? Dus zonder CD-Spelers? Of moet je er wel 2 CD spelers bij zetten?
p.s. iemand nog leuke Apps voor op een Ipad? We hebben er namelijk eentje met de familie gekocht als kerstcadeau!
Poster: Sjoewe
Jullie zijn ook verhuisd dus zie ik![]()
Wij zitten vanaf maart ook in de Dock.
Poster: TH3llC
weet iemand waar ik traktor scratch duo/pro nog kan bestellen VOOR 31dec??
Poster: dJORD
Ik ben voor je?aan het zoeken, maar kan het nog niet vinden.., ik denk dat het niet gaat lukken.
Poster: TH3llC
ik vrees ervoor.. heb telang gewacht(teveel getwijfeld eigelijk)
bedankt voor de moeite die je wilt doen! in bax en musicstore zijn ze weg, als ik niets vind morgen wat dj shops afbellen en hopen dat ze ergens nog eentje hebben
Poster: Bootstrap
Ja klopt, Dock is echt een goede locatie voor dit soort feesten! Ik had toevallig al gezien dat jullie binnenkort ook in Dock een feest geven. Ik zal eens kijken of ik erbij kan zijn. Ben je bij ons feest 14 januari?
Poster: DTwisted
weet iemand toevallig of een Sennheiser HD 205 in de Headphone Bag van UDG past?
Poster: DaCompra
passen niet gewoon alle hp's in die bag?
___________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb een vraag:
Ik heb dus een timecode setup met audio4 en traktor scratch duo. ik wil nu mn setje opnemen met dezelfde laptop. kan dat? zoja, hoe?
thanks!
Poster: T-to-the-J
Die is niet opvouwbaar, dus in principe niet..
Heb trouwens net zon bag gekregen, echt een top ding
passen niet gewoon alle hp's in die bag?
___________________________________________________________________________________________________________________
Ik heb een vraag:
Ik heb dus een timecode setup met audio4 en traktor scratch duo. ik wil nu mn setje opnemen met dezelfde laptop. kan dat? zoja, hoe?
thanks!
Poster: NIekh
BR>
Welke laptop heb je?
Je kunt gewoon met audacity oid, van de master/record uitgang van je mixer dan weer naar de audio in gaan van je laptop, en via dat programma opnemen.
Je moet wel een beetje krachtige laptop hebben aangezien je 2 dingen tegelijk doet, zeker wanneer je bijv. een uur gaat opnemen!
nou ik heb een windows laptop, i5 processor en 4gig geheugen 1gig videokaart.
ik ga het even proberen!
Poster: Sjoewe
BR>
Zal even kijken, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken, ik werk namelijk altijd op zaterdag.![]()
Wij zitten op zaterdag 5 maart, dus dat is nog wel even een eindje weg. Ben wel blij ermee, dikke techno line-up inclusief onze eerste echt buitenlandse boeking/primeur in Nederland.