Poster: Esmee
?850-1000 euro als ik zo de prijzen op marktplaats bekijk.
Hoeveel gb HD?
Zeker aangezien er nog garantie opzit kun je hem verkopen!
(die 1 jaar garantie van apple is bullshit, gewoon een mooie brief schrijven als er iets kapot is en je hebt 2 jaar volledige garantie en daarna gewoon de komende 5 jaar (en soms nog wel langer) gedeelde garantie. )
Poster: djmathijsPoster: Esmee
?850-1000 euro als ik zo de prijzen op marktplaats bekijk.
Hoeveel gb HD?
Zeker aangezien er nog garantie opzit kun je hem verkopen!
(die 1 jaar garantie van apple is bullshit, gewoon een mooie brief schrijven als er iets kapot is en je hebt 2 jaar volledige garantie en daarna gewoon de komende 5 jaar (en soms nog wel langer) gedeelde garantie. )
Thnx, het is de 640 Gb versie.
@Timmy, ik heb er toen 1600 euro voor betaald.
Poster: DJMischaa
Oh yeah!
Kerst is geweldig, de sfeer is vet maar dat je dan nog eens een iPad krijgt!
En heb nog leuk studio spul gekregen; Neumann KM184 ;D
Oh yeah!
Kerst is geweldig, de sfeer is vet maar dat je dan nog eens een iPad krijgt!
Poster: Bouncy
BR>
Pff, k heb er daar 36 van tot m'n beschikking ofzo...
Poster: Mathiz
Bouncy ik studeer een richting met geluid en er zitte dus ook wel wat producers in mijn klas en eentje daarvan die lijkt nou eens 100 procent op jouw (niet fysiek)dat is ook de reden waarom iedereen hem grandioos uitlacht! Probeer dus een beetje te werken aan z'on opschepperige houding ! als je met 36 microfoons te gelijk kan opnemen en deftig mixen roep je me nog maar eens !
Voel je je nu beter ofzo? :P
Ik heb ze in MIJN bezit, jij hebt ze tot je beschikking, bovendien heb ik aan 2 meer dan zat en voor iemand van 17 is dit gewoon de shit! (:
Poster: Winston
Merry Christmas nog aan een ieder.
Volgens mij was ik weer stout geweest, want ik heb weer niks gehad van de kerstman.
@Tekhead: Sterkte. We leven met je mee.
Poster: TH3llC
hele rijke oudertjes denk ik..
draai liever op mijn set waar ik voor gewerkt hem ipv gwn gekregen^^
niet slecht ofzo bedoelt he:p
Mijn vader heeft gewoon een goede baan, meer niet :P
En ja, ik werk uiteraard ook voor mijn apparatuur hoor!! Ik krijg echt niet alles,
alleen nu toevallig even wel met de December maand..
Maar ik geef ook leuke cadeau's weg hoor waar ik hard voor werk! (iPod en PS3)
Poster: Tekhead
denk dat TH3IIC, het op bouncy bedoelde.
Poster: Bootstrap
Wow Roger, wat een heftig verhaal weer van jouw kant.. Veel sterkte ermee!
Ik heb voor kerst een kraslot (?5! Jeej!) en een douchegel gekregenGeen heftige cadeau's, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Ik wil eigenlijk gaan sparen voor een grootmembraan condensator microfoon voor mijn radioshows en studiomonitoren voor thuis (Yamaha HS80m's?).
Btw, ons feest Moeilijk! van 14 januari staat in de Partyflock agendaAls je komt, meld je aan! Kaarten zijn nu al te verkrijgen voor een luttele ?5.
Poster: Tekhead
dat wel, maar om eigenlijk jou te antwoorden dat niet jij maar bouncy rijke ouders heeft, snap je ? Ik denk dat toch, maar ik kan ook verkeerd zijn he.
Poster: Bootstrap
Btw, ons feest Moeilijk! van 14 januari staat in de Partyflock agendaAls je komt, meld je aan! Kaarten zijn nu al te verkrijgen voor een luttele ?5.