Poster: BnA
denk dat ik dan mss wel de mackie mr5's neem. btw zijn zo'n schuimen dingetjes voor eronder de moeite waard?
Poster: Tekhead
want een sub hoor je niet maar moet je voelen.
Poster: TH3llC
en wat is nu de reden dat je minder op djr gaat zijn? die 2 dingen hebben totaal niets met elkaar te maken..
maargoed, veel succes!
Poster: BnA
dingen zoals de Auralex MoPAD's
Poster: timmy90
dat ik buiten de werk uren toch wel dagelijks enkele uren zal moeten trainen...heb de laatste 3/4 maand niet veel meer gesport...
Poster: Tekhead
Fantastic Feestbeest haha,
Welkom in de fantastische wereld van de Vinyl-o-holics, en enjoy the sound and vibes of music on vinyl.?
Poster: feestbeest
Hahaha, ik weet niet of jullie er iemand bij hebben want heb dus nog niet gedraait ermeeMaar het uitzoeken vond ik al echt uber vet(A)
@RemcoV,
Ik ben pas 15 dus draai nog niet in de lokalen kroegjes, maar als ik zin heb, heb ik de mogelijkheid om te oefenen in de boemerang op cdj's en er staan ook technics sl 1200. Heb een tijd terug ook daar feesten georganiseerd alleen daar was uiteindelijk niet genoeg animo voor om er mee veder te gaan.
Trouwens kan een van de vinly draaiers hier mij vertellen waar het op de hoes van de plaat staat op welke snelheid die moet?(Die 33 of 45 was het volgens mij, welke term is daar eigenlijk voor?)
Nu trouwens opweg naar een gigje, nja wat je een gig noemt: in een gehandicapte centerum
Poster: Bootstrap
a href='http://www.moeilijk.info' target='_blank'>Moeilijk! website online
Poster: sher
Vette site..
Is dit een feest waar jij/jullie draaien of is het je eigen feest..?