Poster: BnA
Hmm een pioneer djm 800 2dehands voor 825 euro of een nieuwe djm 700 voor 760 euro?
wie helpt me?
Poster: BnA
ik weet het echt niet.. de djm is wel 3 jaar oud en voor eigenlijk enkel de faders en een klein beetje de color fx?? hmm
Poster: Awave
Ik snap nog steeds niet wat die color FX inhouden, heb het al een paar keer geprobeerd op te zoeken of een redelijke explanatie van te vinden, maar het blijft vaag voor me. Kan iemand het misschien verhelderen? ^^
maar geen filters zoals EQ filters zegmaar?
Ik heb zelf wel eens met CDJ1000 MK3 mogen spelen, maar toen ik daar iets probeerde met color FX had het niet echt invloed op het geluid, voor mijn gevoel. (let wel, toen was ik nog niet echt begonnen met letten op geluid etc.) Zijn het nou filters of meer effecten?
Naar mijn weten zaten ze boven de volume-meters van elk kanaal...
Poster: TH3llC
2 cdspelers?
in je booth staat alleen een dubbelaar..
american audio radius 3000 bv. valt binnen je budget
of cdj-400 dan zit je er wat over
Poster: RemcoV
Ik zoek een liedje waarin gezegt word: ' Tijd voor die billeshit... ' Ik denk dat het van Immorales of K-Liber 4 life is ofzo, maar kan niks vinden...
Iemand een idee?
Poster: -FLoriZ-
Jongens, ik zoek een nieuwe gear update. Het mag rond de 1000 euro kosten ( dus niet zeggen dat 1900 ook nog steeds 1000 is ), moet geen laptop zijn ( daar heb ik er al 2 van ), mag een mengpaneel zijn ( 4 kanaals dan wel gaarne ), mag een midi-controller zijn en moet niks te maken hebben met cd's, tenzij het cd's afspeelt en ook midi. En kwalitatief mag het ook langer mee gaan dan een jaar. Als iemand binnen mijn strakke eisen iets weet, roep!
maar geen filters zoals EQ filters zegmaar?