Ik ben weer eens gaan produceren (zal ik echt vaker moeten doen). Alle tips zijn welkom! Hij is nog niet gemasterd
Vast bedankt!
What do you think about [p] Miss Etack House ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Persoonlijk zou ik er iets meer variatie in doen en de break iets meer een break maken. Nu lopen de 2 sounds in elkaar over waardoor je het gevoel krijg dat er niet iets word afgebroken om vervolgens weer op tebouwen om bij de climax helemaal los te gaan. Qua variatie kun je natuurlijk alles doen, maar waar ik vooral van hou is om er nog een aantal sounds bij te doen bijvoorbeeld: een bassline, 'stab synth', pad en dergelijke.
User edit by MoXeGy on 15-12-2010 @ 01:05:27 (45%)
This is an old Topic
No new postings for 5.396 days. Post CommentThat would be 179.9 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.