Poster: ocramnavnerve
Ik denk dat het met beat mixen hetzelfde is als met fietsen als je het eenmaal kan verleer je het niet meer.
Ik heb het vroeger heeeel lang geleden toen alles nog zwat wit was geleerd met vinyl en 2 sl 1200 mk 2 en kan het ook met cd's.
Ik denk eerder dat effecten wat toevoegen voor als ik me begin te vervelen als ik de slag weer te pakken heb.
Maar voor welke cd speler zouden jullie gaan ?
Iets minder opties van een cdj 850 en wel de mogelijkheid met recordbox en usb of toch iets meer luxe zoals op een cdj 1000 mk 2 mk3 en alleen cd's kunnen draaien
Poster: Mixt-Ape
Ik snap echt totaal niet waarom mensen effecten echt gebruiken, waarschijnlijk om hun crappy skills te verbergen? Leer gewoon deftig mixen & let the beats do the talking.
Poster: Dolivieira
Vind ik niet. Als de effecten proper weet te gebruiken dan klinkt het best wel goed. Wel is het zo dat er ook dj zien die hun skills proberen op te hemelen.
Poster: ocramnavnerve
3 harman/kardon actieve speakers
Poster: Estacy
ik denk dat ie gewoon Harman/kardon bedoelt... hij bedoelt ook niet dat ie er 3 heeft, maar punt 3
Poster: Estacy
ik denk dat ie gewoon Harman/kardon bedoelt... hij bedoelt ook niet dat ie er 3 heeft, maar punt 3