Melodie Kits For Track
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DelCortez    posted on 10-12-2010 10:55
Jaauw People,
In VFH1 Pack voor de meeste wel bekend, zitten heerlijkee melodie's en loops. Maar ik ben nu met een eigen productie bezig en een Re-Edit van Rocking High (Fedde Le Grand). Maar als ik uit deze packs loops en melodie's in me productie's ga gooien komt dat dan raar over als ik hem hier zou plaatsen als de track af is? Want het lijkt mij beetje shizzel die iedereen wel in ze tracks gebruikt ? Dan is hij toch niet meer uniek ?

What do you think about Melodie Kits For Track ??

Vote :   

RemcoV    posted on 10-12-2010 11:02
Je zegt het zelf al, dan is hij niet meer uniekCool
Roov    posted on 10-12-2010 11:10
Klopt, niet doen! Gewoon zelf je loops maken met samples + VSTi's Happy, laughing
DelCortez    posted on 10-12-2010 11:31
Kijk de beat enzo lukt me nog redelijk. Maar ik kom altijd moeilijk tot een House Melodie.
Hoe kan ik dat verbeteren ?!
RemcoV    posted on 10-12-2010 11:39
Poster: DelCortez
Kijk de beat enzo lukt me nog redelijk. Maar ik kom altijd moeilijk tot een House Melodie.
Hoe kan ik dat verbeteren ?!

Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen
Oefenen

Een beetje creatief zijn....
En tutorials op youtube kijken of proberen uit te vogelen hoe anderen iets maken.

Ik maak bijvoorbeeld om te oefenen nummers van Afrojack, Alvaro, etc. na!
Niet omdat ik ze wil imiteren, maar om te leren en om te oefenenWinking my eye
DTwisted    posted on 10-12-2010 11:40
Heel veel proberen, kijk Hardwell heeft bijvoorbeeld Molotov ook als loop gebruikt. Deze zit ook in Future House, netzoals Knas van Steve Angelo en zo zijn er vast wel meer..

Zolang je het naar je eigen kan werken en het een vette track word dan kan het nog wel is goed aflopen Winking my eye.

This is an old Topic

No new postings for 5.376 days.
 Post CommentThat would be 179.2 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

227 Users online: 121 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 91.179
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.888.216