PrevieW ...'The Yourney ' Is de MeloDy Ok
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThaProVoKaToR    posted on 09-12-2010 23:37
Hallo geachte Dj's Producers en al het andere wat hier rond surft!!

Mijn broer en ik zijn nu duz al een tijdje bezig om het produceren / draaien aan knopjes onder knie te krijgen, en dit is ons volgende projectje...

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ kunnen jullie ons wat tips geven , kritiek opbouwend het liefst.

mvg

ons xD
User edit by ThaProVoKaToR on 10-12-2010 @ 04:06:50 (1%)

What do you think about PrevieW ...'The Yourney ' Is de MeloDy Ok ??

Vote :   

ElVrieso    posted on 10-12-2010 00:07
Misschien even onder 'productions' te zetten?
Ik ga het ff beluisteren! Happy, laughing

Edit;

Wist niet dat 't hardstyle was! :P
Maar der lijkt wel erg veel reverb op de synth te zitten? Wel een erg mooie melodie, afmaken denkk! Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
User edit by ElVrieso on 10-12-2010 @ 00:10:17 (100%)
ThaProVoKaToR    posted on 10-12-2010 00:47
danku Happy, laughing

EDIT...:

dat van de reverb Klopt helemaal , wilde de Synth een wat voller effect geven , en Met layeren lukte me dat niet helemaal zoals ik dat wilde , nu klinktie wel zo vol als ik wil :P
maja mischien wat te veel echo dr in nu.

Ga nog wel ff checke hoe? en wat Happy, laughing

EDIT...:
echo moet natuurlijk? Galm zijn Sry :P
User edit by ThaProVoKaToR on 10-12-2010 @ 01:28:36 (100%)
Gidi    posted on 10-12-2010 11:52
check

edit:
Oei teveel om op te schrijven, maar je bent neem ik aan nog een beginneling (ik ook hoor) dus blijf oefenen.
ten eerste: je bassline in de intro klinkt echt dance/techno achtig. niet geschikt voor hardstyle.
daarna komt er een gesampelde woosh in (te hard) en te kenmerkende sample.

Next tip: Layer je Lead melodie zodat die mooi vol klinkt, hij klinkt nu erg cheap. Melodie is niet erg slecht hoor, mag alleen iets meer variatie in.

Voor de drop heb je die vocal van blutoniom boy pack, niks mis mee, maar dan wacht je te lang met de drop.
en je kick tja dat moet je gewoon oefenen. Een kick bestaat uit minimaal 3 layers, Punsh, Bass, Staart.
veeeeeeel oefenen raad ik aan.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
User edit by Gidi on 10-12-2010 @ 12:00:31 (100%)
ThaProVoKaToR    posted on 13-12-2010 11:39
Poster: Gidi
check

edit:
Oei teveel om op te schrijven, maar je bent neem ik aan nog een beginneling (ik ook hoor) dus blijf oefenen.
ten eerste: je bassline in de intro klinkt echt dance/techno achtig. niet geschikt voor hardstyle.
daarna komt er een gesampelde woosh in (te hard) en te kenmerkende sample.

Next tip: Layer je Lead melodie zodat die mooi vol klinkt, hij klinkt nu erg cheap. Melodie is niet erg slecht hoor, mag alleen iets meer variatie in.

Voor de drop heb je die vocal van blutoniom boy pack, niks mis mee, maar dan wacht je te lang met de drop.
en je kick tja dat moet je gewoon oefenen. Een kick bestaat uit minimaal 3 layers, Punsh, Bass, Staart.
veeeeeeel oefenen raad ik aan.

Thnx Happy, laughing

We blijven oefenen

This is an old Topic

No new postings for 5.397 days.
 Post CommentThat would be 179.9 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

280 Users online: 61 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 55.460
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.390.991