Poster: Ywe
2 midi ingangen? ik heb dr maar 1 :p
Je 900 sluit je op bovenste aan, dat is Tulp/RCA??? ^midi zit hier^
Poster: Dennis1981
Heb ook die Decksavers en plastic?faceplaat ; en inderdaad het plastic is erg snel bekrast.
Maar liever de plastic plaat bekrast dan mijn cdj-tjes bekrast.
Poster: Yani
Dan heb ik dit helemaal verkeerd begrepen. ik dacht dat de control uitgang hier voor was. maar dat is alleen voor de fader? Hoe krijg ik de Midi uitgaan naar me computer ? Heeft iemand hier al een topic over gemaakt ? Ik kan nergens vinden hoe ik dit allemaal op mijn Computer aansluit. Natuurlijk wil ik dan ook gelijk me CDJ's er op hebben
Poster: Beatunite
ik ben benieuwd naar jouw bevindingen..
Verrek?; heb ze er meteen opgelegt na aanschaf en heb er eigenlijk niet meer onder gekeken, maar mijn zwarte glimmende plaat rond de platter is idd ook bekrast. Had ik niet verwacht...
Dacht dat je bedoelde dat die faceplaat snel vol zit met krassen ; maar blijkbaar zorgt dat plastic ook nog eens voor krassen...
Dan heb ik dit helemaal verkeerd begrepen. ik dacht dat de control uitgang hier voor was. maar dat is alleen voor de fader? Hoe krijg ik de Midi uitgaan naar me computer ? Heeft iemand hier al een topic over gemaakt ? Ik kan nergens vinden hoe ik dit allemaal op mijn Computer aansluit. Natuurlijk wil ik dan ook gelijk me CDJ's er op hebben
Poster: Ywe
Je wil je mixer midi aansturen, dan heb je een midi naar USB kabel nodig oid. De CD spelers sluit je direct aan met usb A-B kabel als je HID modus wil gebruiken, en naar rekordbox gebruik je een Lan Kabel (Link).
Poster: Dolivieira
Bij de betere shops kan je een MIDI interface kopen van midi naar USB. Ik heb er een liggen met 2 MIDI ins en 2 MIDI uits voor 30 euro.
Ben wel benieuwd / nieuwsgierig?naar de reactie van De shop uit Goes. Hou je me op de hoogte ?
Helemaal top ! ik ga hem bestellen![]()
Poster: Dolivieira
Let wel op dat het mappen van een DJM700 vrij moeilijk gaat. Heb het geprobeerd maar het op een gegeven moment liep het niet. Ik kreeg op een gegeven moment dat een knop 2 dingen aan stuuerde en dat ik dingen niet zo gemapt heeft. Lukt het je wel laat me het ff weten. Kan op het net ook geen mappings vinden. Voor traktor niet en ook niet voor Ableton.
Even nog een klein probleem bij mijn Recordbox.
Wil ik vandaag mijn Recordbox aansluiten, kan die mijn CDJ's niet eens vinden ( 900 )
Alle stekkers nagekeken etc. Deze ook verwisseld en andere stekker geprobeerd. Dit werkt ook niet .
Kan het zijn dat iets dit blokkeert zo in eens ??Heeft iemand dit zelfde probleem ooit gehad ?
Bedankt voor jullie help !
Poster: Toppertje
Echt een hele verbetering, nu nog zorgend dat rekordbox bestanden blijft onthouden als je de map met tracks verplaatst.