na de zoveelste edit vind ik dat ie nu eindelijk af is: mijn eerste track.
maar toch is er nog iets wat ik misschien nog moet veranderen. een aantal mensen zeiden dat ze de vocal buitengewoon irritant vonden, terwijl andere juist weer zeiden dat ik die vocal er vaker in moest doen, dus nu de vraag aan jullie: zal ik de vocal eruit halen??
de vocal is een standaard vocal van fl studio, maar ik heb hem redelijk wat verandert in de hoop dat ie wat beter zou klinken.
over de rest van het nummer ben ik wel tevreden alleen de breaks vind ik niet helemaal goed. ik zou graag wat feedback willen over de breaks.
What do you think about [P] Oliver Hero - cmon and dance ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan op internet zoeken, maar voor zover ik heb gezocht heb ik er ook geen deftige gevonden (iemand suggestie sites?)
andere optie is leren zingen en ze zelf maken :D
hm zo verkeerd vind ik em eigenlijk niet, hij is wel slecht afgemixt enzo en klinkt her en der iets wat amateuristisch. maar vind hem zeer zeker niet verkeerd hoor. ook de vocalen zijn best tof passen wel bij de track.
door die soundgoodizers van jou klinkt het een stuk beter, ik heb elke sample toegevoegd aan een fx channel met een soundgoodizer.
@ sebasz dit was de eerste keer dat ik ooit het afgemixt, daarom is het zo slecht afgemixt, maar als je me wat tips geeft over afmixen, kan ik hem beter maken.
bedankt voor de feedback :D
Hmmuah, minimaal trackje.. Je afmix vind ik niet helemaal lekker, je ''bass-line'' vind ik een beetje bubbelachtig ofzo.. Waar werk je in?
Je vocals misschien een tikkeltje reverb, je shaker klink wel lekker.
Als je je 2e opbouw hebt gemaakt bij 5:09 lijkt 't opeens een ander nummer, alsof je een mix overgang hoort.
Als je er nog wat werk aan besteed kan het wel een goed nummertje worden.
Succes er mee..
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.