Kunstbende DJ Contest 2011 (9/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMischaa    posted on 08-12-2010 16:20
Hey guys!

Zitten hier mensen die mee gaan doen aan de DJ contest van de Kunstbende?!

Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen..

Cheers!

What do you think about Kunstbende DJ Contest 2011 ??

Vote :   

tparadise    posted on 01-03-2011 00:27
Poster: iGrasmat
Was jij niet die ene die z'n effect nog aan had staan in het begin??Cool

JA Ik was die knuppel, Ik flipte hem helemaal toen dat gebeurde, Ik had gewoon niet door wat het was, zo dom... Ik ben ook gewoon bekend met de mixer enzo.
Btw die effecten had Ik niet een zelfs aan gezet.....
Weetje je nog een beetje hoe mijn mix was, zoja was die een beetje goed? het ging slecht voor mijn gevoel...
Gidi    posted on 01-03-2011 11:02
Poster: iGrasmat
Video van mijn setje?Smile

hmm ik vind de overgangen niet helemaal lekker gaan als ik eerlijk ben. hebben ze niets gezegt over je sterke/zwakke punten?
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
tparadise    posted on 01-03-2011 11:28
Alleen van de mensen die door waren, de mensen die niet door zijn krijgen een beoordelingsformulier of commentaar over de mail.
iGrasmat    posted on 01-03-2011 16:25
Poster: tparadise
BR>

JA Ik was die knuppel, Ik flipte hem helemaal toen dat gebeurde, Ik had gewoon niet door wat het was, zo dom... Ik ben ook gewoon bekend met de mixer enzo.
Btw die effecten had Ik niet een zelfs aan gezet.....
Weetje je nog een beetje hoe mijn mix was, zoja was die een beetje goed? het ging slecht voor mijn gevoel...

Ik moest wel even lachen.?Cool
?
Maargoed, God straft meteen want bij mij gebeurde hetzelfde.
Maar dat had ik meteen opgelost, want ik had al door dat het een effect was.?Cool
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
tparadise    posted on 01-03-2011 17:07
ja ik was dus zo druk bezig met andere dingen want ik het begin had ik gelijk 3 tracks tegelijk:P ik hoorde eerst niet want had koptelefoon op, en na tijdje het ik door en toen was het FACK!
User edit by tparadise on 01-03-2011 @ 17:07:33 (1%)
DaCompra    posted on 06-03-2011 10:46
Ik heb gister de voorronde gewonnen in Friesland, super blij!
Lucalicious    posted on 06-03-2011 12:00
Vandaag regiofinale utrecht in de schouwburg, ik heb er zin in!
Gerdo    posted on 06-03-2011 13:12
Succes!
Lucalicious    posted on 06-03-2011 14:11
Thanks!
main    posted on 06-03-2011 20:21
zo, net even luuk gecheckt op de kunstbende en de dj erna.
moet zeggen dat t toch wel vet is om in de schouwburg iemand te zien draaien!
Lucalicious    posted on 06-03-2011 22:19
helaas niet door naar de volgende ronde. de geen die wel door is heeft het alleen naar mijn idee niet verdiend, ik had verwacht dat daniel sticious door zou gaan.
danielvds    posted on 06-03-2011 23:50
Jammer man! Was nog van plan om even te komen kijken, maar ik kon helaas niet.. Jammer dat Daniel Sticious ook niet door is, dat is een maatje van me:P
Visionair Records | Daniel Danté
Lucalicious    posted on 07-03-2011 17:02
jaa, had je verteld ja. hij had moeten winnen.
danielvds    posted on 07-03-2011 17:31
Hoorde dat de nummer 1 bijna precies het zelfde setje draaide als in de eerste ronde? Beetje raar dan.. Blijft jammer!
Visionair Records | Daniel Danté
main    posted on 07-03-2011 18:13
had m in de voorronde wel gehoord, heeft wel een goed setje gedraaid toen! maar een nr 1? dat vond ik m persoonlijk niet..
Ashley    posted on 07-03-2011 18:44
Ik was het ook niet eens met de nr 1 ondanks ik jury was.
Helaas hadden we allemaal een andere mening maar mocht Boris Bals (jury voorzitter) uiteindelijk beslissen
Maar wat nou als het lukt, mama?
Lucalicious    posted on 07-03-2011 19:00
het raarste vond ik nog dat ik vorige keer van hem gewonnen had, en voor mijn gevoel toch een beter setje draaide dan de vorige keer, en hij het zelfde. maar goed, is gebeurd, jammer maar helaas!
wat vond je trouwens van mijn setje ash?
main    posted on 07-03-2011 19:10
hmm, vind t een beetje raar dat er meerdere jury leden zijn en er maar 1 mag beslissen.. maarja..

wie vond jij trouwens de nr 1 ash?
Ashley    posted on 07-03-2011 19:36
Poster: Lucalicious
het raarste vond ik nog dat ik vorige keer van hem gewonnen had, en voor mijn gevoel toch een beter setje draaide dan de vorige keer, en hij het zelfde. maar goed, is gebeurd, jammer maar helaas!
wat vond je trouwens van mijn setje ash?

Vorige keer van hem gewonnen? In de pre voorronde hebben we niet echt een nummer 1,2, en 3 gekozen, maar gewoon 3 die door zijn.

vond je setje tof, dikke track die van je zelf. Had alleen wat meer energie in gemogen qua mixen, soms liet je tracks wat te lang doorspelen en werd het een beetje saai. vond je interactie ook ietsje minder als in de pre voorronde maar dat kan ook aan het feit liggen dat je moest draaien voor een volle zaal zittende mensen, wat best spannend is natuurlijk. anyway, laten wij ff een trackje gaan maken binnenkort Winking my eye

@ main ik had ook daniel sticious op 1. we mochten wel alledrie beslissen en we hadden de top 3 wel ongeveer hetzelfde, maar de volgorde niet. de juryvoorzitter mag dan een nr 1 kiezen. het is hoe het is !
main    posted on 07-03-2011 20:15
Achja, je kunt niet alles hebben haha! We moeten trouwens in de vakantie ook met roov enzo eventjes meeten Happy, laughing
Lucalicious    posted on 07-03-2011 22:49
Poster: Ashley
Vorige keer van hem gewonnen? In de pre voorronde hebben we niet echt een nummer 1,2, en 3 gekozen, maar gewoon 3 die door zijn.

vond je setje tof, dikke track die van je zelf. Had alleen wat meer energie in gemogen qua mixen, soms liet je tracks wat te lang doorspelen en werd het een beetje saai. vond je interactie ook ietsje minder als in de pre voorronde maar dat kan ook aan het feit liggen dat je moest draaien voor een volle zaal zittende mensen, wat best spannend is natuurlijk. anyway, laten wij ff een trackje gaan maken binnenkort Winking my eye

Gio zei dat ik?eerste was met punten, maar goed.
ok top, thanks! :D?
?ja, die energie had ik zelf ook een beetje gevoel over dat dat beter had gekund, deels?ook een beetje (slecht excuus ik weet het) door de djm 600 die er stond, dan kan je toch net ff iets minder creatieve overgangen maken.
interactie was ik idd ook niet echt?tevreden over, maar meer omdat ik door het licht alleen de eerste paar rijen zag, en daar?zaten niet echt veel?mensen,?dat was een?beetje jammer.?maar goed, was wel vet om in de schouwburg te draaien! dat lijkt mij een goed plan! Winking my eye
Tekhead    posted on 07-03-2011 23:14
Poster: Ashley
Ik was het ook niet eens met de nr 1 ondanks ik jury was.
Helaas hadden we allemaal een andere mening maar mocht Boris Bals (jury voorzitter) uiteindelijk beslissen

Waarom heb je dan meerdere juryleden nodig, als er maar 1 lid uiteindelijk beslist ??Wat een?voorbeeld van hoe het niet moet.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ashley    posted on 07-03-2011 23:17
Poster: Tekhead
Waarom heb je dan meerdere juryleden nodig, als er maar 1 lid uiteindelijk beslist ??Wat een?voorbeeld van hoe het niet moet.?

Omdat er een aantal dj's waren met hetzelfde behaalde puntenaantal, en uiteindelijk de voorzitter dus de knoop moet doorhakken. Anders kun je er toch nooit uitkomen, dus dat snap ik dan weer wel. Of ik het met zijn keus eens was, is een tweede. Happy, laughing
User edit by Ashley on 07-03-2011 @ 23:18:32 (2%)
Tekhead    posted on 07-03-2011 23:32
Inderdaad, maar dat wist ik niet dat er meerdere deelnemers gelijk geeindigd waren, en er kan maar 1 winnaar zijn, dus moet er iemand de knoop doorhakken als er geen overeenkomst bereikt wordt tussen de juryleden over de winnaar.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DanielSticious    posted on 08-03-2011 00:09
Zo toch maar even een account aangemaakt!

Vond het draaien in de stadsschouwburg een mooie ervaring, starend in zo'n donker gat. Daarnaast ben ik erachter gekomen hoe het is om te lachen als een boer met kiespijn =). Ik had trouwens in mijn set een behoorlijk irritante piep door mijn monitoren en blijkbaar ook door de speakers. Weet ook niet of dat mijn schuld was of die van de geluidstechnicus.

Wel fijn om te lezen dat jullie (Luuk en Mrs. Gezz/Ashley) mij op de eerste plaats hadden verwacht/gezet, dat herstelt de teleurstelling weer een beetje!
Gewoon bikkelen, dan kom je er vanzelf
User edit by DanielSticious on 08-03-2011 @ 00:29:09 (1%)

132 Users online: 74 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 67.645
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.618