Kunstbende DJ Contest 2011 (7/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMischaa    posted on 08-12-2010 16:20
Hey guys!

Zitten hier mensen die mee gaan doen aan de DJ contest van de Kunstbende?!

Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen..

Cheers!

What do you think about Kunstbende DJ Contest 2011 ??

Vote :   

Bjorn1419    posted on 13-02-2011 19:24
al het gelul dat de leeftijd zo'n grote rol speelde vind ik een beetje slap, beetje slechte verliezers hier. Ik deed ook mee bij Zuid-Holland en daar waren gewoon een aantal gasten die gewoon echt heel goed waren. Ik deed gewoon te weinig bijzondere dingen om eerste te kunnen worden. Sommige deden bizarre dingen met acapella's en hot cues en er was een nog een dj duo die technisch echt verschrikkelijk goed waren, maar ze deden ook gewoon te weinig speciale dingen om uit te blinken. Ik vond het wel een beetje apart dat geen van de top 3 iets met het thema hadden gedaan, ook was de 3e plek totaal onverdiend, er waren veel betere dj's dan hem. Hij draaide volgens de jury origineel met platen als 'Hi Scandinavia' en 'Gregory's theme'. Die nummers zijn echt enorm commercieel, maarja waarschijnlijk hadden vato en michel er nog nooit van gehoord.
Oliviero    posted on 13-02-2011 19:46
Poster: Bjorn1419
al het gelul dat de leeftijd zo'n grote rol speelde vind ik een beetje slap, beetje slechte verliezers hier. Ik deed ook mee bij Zuid-Holland en daar waren gewoon een aantal gasten die gewoon echt heel goed waren. Ik deed gewoon te weinig bijzondere dingen om eerste te kunnen worden. Sommige deden bizarre dingen met acapella's en hot cues en er was een nog een dj duo die technisch echt verschrikkelijk goed waren, maar ze deden ook gewoon te weinig speciale dingen om uit te blinken. Ik vond het wel een beetje apart dat geen van de top 3 iets met het thema hadden gedaan, ook was de 3e plek totaal onverdiend, er waren veel betere dj's dan hem. Hij draaide volgens de jury origineel met platen als 'Hi Scandinavia' en 'Gregory's theme'. Die nummers zijn echt enorm commercieel, maarja waarschijnlijk hadden vato en michel er nog nooit van gehoord.

lijkt me sterk dat vato niet van hi scandinavia of gregorys theme heeft gehoord. volgens mij krijgt zo iemand als vato die nummers gewoon in zijn brievenbus/mailbox 3 maanden voordat ze uit komen..
www.soundcloud.com/oliverheldens
Bjorn1419    posted on 13-02-2011 19:50
nee lijkt me ook sterk, maar waarom die?nummers dan origineel werden genoemd, ik weet het niet.
Vivarov    posted on 13-02-2011 20:15
@bjorn

wie ben jij kan me geen bjorn herinneren ?
Bjorn1419    posted on 13-02-2011 20:31
http://bjorn-van-dijkman.hyves.nl/fotos/1233571483/0/-G9C/?ga_campaign=profileOwner_Picture_ProfileBoxLeft
ik draaide als 2e
Lucalicious    posted on 14-02-2011 09:06
Dolivieira    posted on 14-02-2011 09:33

Dat is ook de rede waarom ik niks zie in Contesten zoals deze. No hardfeelings Ashley omdat je dit jaar ook in de jury zit. Jongens die dat doen moet hotcues en accapellas oefenen daar op. Ik vind dat je als DJ ook veel on the fly moet kunnen doen. Een setje zodanig voorberieden dat je precies weet wanneer je dit of dat moet doen werkt niet op een avond wanneer je echt moet draaien. Want dan kan je wel de eerste half uur programeren maar op een gegeven moment moet je toch on the fly gaan werken. Vooral als het publiek er niet of nauwelijks op reageert. Maar zo`n contest als die van Bootstap is weer totaal wat anders.

Poster: Lucalicious
a href='http://www.youtube.com/watch?v=FZgRqX_fWvE'>http://www.youtube.com/watch?v=FZgRqX_fWvE

filmpje van zaterdag

Leuk leuke set. Trouwens
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 14-02-2011 @ 09:37:33 (13%)
Lucalicious    posted on 14-02-2011 13:12
@ dennis: dankje!
HarmenH    posted on 14-02-2011 16:38
Poster: Lucalicious
a href='http://www.youtube.com/watch?v=FZgRqX_fWvE'>http://www.youtube.com/watch?v=FZgRqX_fWvE

filmpje van zaterdag

Wat is de naam van de introtrack??
main    posted on 14-02-2011 16:39
intro had ie zelf gemaakt, nummertje wat daar in start weet ik even niet meer hehe
Lucalicious    posted on 14-02-2011 17:44
intro is idd zelf gemaakt, track is horizonte van gregor salto en flroian t, de gs big ibiza mix. heeeerlijke track!
Bjorn1419    posted on 14-02-2011 17:52
goede uitstraling Luuk, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je in Zuid-Holland had gewonnen, ik vond die overgang met die loop namelijk niet erg goed klinken en verder deed je niet veel speciaals, maar succes in de halve finale!Smile
Lucalicious    posted on 14-02-2011 17:58
haha Winking my eye?we zijn nog niet in de halve finale he, eerst nog utrecht finale. maar die overgang ging idd niet goed, maar dat kwam omdat ik heel erg werd afgeleid door een monitor die alles deed behalve wat ie moest doen haha :P
Bjorn1419    posted on 14-02-2011 18:00
echt waar? oow bij ons was het gelijk dat er maar 1tje naar de finale ging en de andere 14 vielen af..
Lucalicious    posted on 14-02-2011 18:17
hmm, bij ons zit er nog een ronde tussen
main    posted on 14-02-2011 18:27
goede uitstraling Luuk, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je in Zuid-Holland had gewonnen, ik vond die overgang met die loop namelijk niet erg goed klinken en verder deed je niet veel speciaals, maar succes in de halve finale!Smile

foutje moet kunnen hahaCool
Bjorn1419    posted on 14-02-2011 18:44
jaa vind ik ook, maar als andere geen foutjes maken en hetzelfde of beter zijn dan zal je niet winnenCool
Lucalicious    posted on 14-02-2011 18:48
wat ben jij lekker bemoedigend h? Winking my eye
we gaan het wel zien, eerst maar eens door de volgende ronde komen
Bjorn1419    posted on 14-02-2011 18:53
haha nee zo bedoel ik het niet, ik denk dat je zeker een kans maakt want het belangrijkste is platenkeus en presentatie denk ik, en dat zit wel goed!
Lucalicious    posted on 14-02-2011 19:03
haha weet ik Winking my eye dankje man, ik ga mijn best doen
djjh    posted on 14-02-2011 20:35
zaterdag de voorronde in de fenix gewonnenCool. nu door naar de regiofinale 13 maart in sittard.
Maikelxxl    posted on 15-02-2011 04:13
Poster: Vivarov
ij ons allemaal 15+ die door gingen

dan maak je als 13 jarige geen kans...............
bij ons hadden we wel vato gonzalez in de jury was wel tof alleen ging die tijdens de optredens op ze macbook zitten werken aan ze boekings ....

Ach ja denkt waarscheinlijk dat hij al binnen is..
Gidi    posted on 15-02-2011 13:30
Poster: djjh
zaterdag de voorronde in de fenix gewonnenCool. nu door naar de regiofinale 13 maart in sittard.

ah word leuk.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
rorex    posted on 20-02-2011 16:55
Dadelijk vertrekken naar Arnhem voor de voorronde. Heb er zin in!?
Ashley    posted on 20-02-2011 17:03
Gister weer gejureerd bij de 2e voorronde van provincie Utrecht! Niveau lag erg hoog, zat veel talent tussen. De DJ's die door zijn naar de voorronde van utrecht zijn Daniel Sticious, DiJanic en Kez (mochten jullie ze kennenHappy, laughing)
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 20-02-2011 @ 17:03:59 (16%)

451 Users online: 390 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 53.716
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.572.631