Kunstbende DJ Contest 2011 (6/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMischaa    posted on 08-12-2010 16:20
Hey guys!

Zitten hier mensen die mee gaan doen aan de DJ contest van de Kunstbende?!

Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen..

Cheers!

What do you think about Kunstbende DJ Contest 2011 ??

Vote :   

Esmee    posted on 12-02-2011 22:24
Als ze nou bij de voorwaarden van die contest erbij zetten dat jongentjes van 13 meer kans maken dan mensen boven de 16, dan kun je daar alvast rekening mee houden.
Dolivieira    posted on 12-02-2011 22:34
Nee maar het is allemaal een moment opname. En er hoeft maar een persoon in de jury te zitten die niet naar je techniek kijkt andere dingen parte spelen en je bent niet door.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 12-02-2011 22:40
Categorie DJ
?
? Maak een muziekmix? en laat je mixfactor en DJ-talent horen tijdens een maximaal 20 minuten durende liveshow. (LET OP: Wie zich hier niet aan houdt, kan gediskwalificeerd worden).
? Alle genres zijn welkom: urban (hiphop, soul, funk, funky jazz, breaks, scratch), groove (latinhouse, funky grooves, eclectic),house (house, techhouse, progressive, trance, goa), hardstyle en techno (techno, electro, minimal).
? In de categorie DJ vinden er dit jaar geen voorrondes plaats. Alle deelnemers moeten hun mix ?uploaden via vi.be voor ?11 januari 2011.
? Een professionele jury beslist online of je geselecteerd bent voor de finale. De nominaties worden bekend gemaakt op vrijdag 11 februari 2011 via www.kunstbende.be en vi.be .
?De genomineerden draaien live voor een professionele jury de avond voor de finale (vrijdag 20 mei 2011 vanaf 20u) in TRIX in Antwerpen!
? Je kan zowel cd?s als platen gebruiken. Heb je andere wensen zoals live muzikanten en/of VJ-beelden, bespreek dit dan eerst met ons (info@kunstbende.be ). Vermeld dit ook duidelijk in de technische fiche!
? DJ materiaal: 2 maal CDJ 1000, 2 maal technics SL 1200, 1 maal Pioneer DJM 600
? Op de finale let de jury vooral op platenkeuze, presentatie, mixtechniek en interactie met het publiek.
? Uitzondering: je hoeft niet per se dezelfde mix te draaien als degene die je hebt opgestuurd.
?
?
Ik weet niet wat wordt bedoeld met presentatie. Maar als het gaat om bv. je te kleden als een gothic dame en sexy moves, dan is dit misschien het punt waar je slecht hebt gescoord. Want je platenkeus en mix techniek zijn al heel goed. Maar trek het je niet teveel aan, Esm?e. Is wel jammer.
Tic Toc
main    posted on 12-02-2011 23:35
luuk is door! zwaar vet! 1e plek!

ashley zat in de jury, geweldige jury dus. en ook nog eventjes connectie gemaakt om misschien bij soestvrijstaal een keer te draaien! benieuwd of luuk en ik ons daar een keertje mogen bewijzen!

oftewel: geslaagd avondje,
Winston    posted on 12-02-2011 23:43
Moooi
Tic Toc
Ashley    posted on 13-02-2011 01:13
Poster: main
luuk is door! zwaar vet! 1e plek!

ashley zat in de jury, geweldige jury dus. en ook nog eventjes connectie gemaakt om misschien bij soestvrijstaal een keer te draaien! benieuwd of luuk en ik ons daar een keertje mogen bewijzen!

oftewel: geslaagd avondje,

Yeah! maar wil je graag bij svs draaien? Mail mij dan even op ashley@soestvrijstaal.nl met evt een demotje, want ik weet wie je dit heeft aangeboden en ik durf met een vrij grote zekerheid te zeggen dat ik was sneller in communicatie handel dan dat hij dat doetHappy, laughing (ik werk daar dus ook en doe o.a. ook talentscouting)

En super gefeliciteerd Luuk! (lucalicious)
Hij draaide een heerlijke set! Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 13-02-2011 @ 01:13:57 (9%)
Esmee    posted on 13-02-2011 10:20
Gefeliciteerd! Cool
main    posted on 13-02-2011 10:25
Poster: Ashley
Yeah! maar wil je graag bij svs draaien? Mail mij dan even op ashley@soestvrijstaal.nl met evt een demotje, want ik weet wie je dit heeft aangeboden en ik durf met een vrij grote zekerheid te zeggen dat ik was sneller in communicatie handel dan dat hij dat doetHappy, laughing (ik werk daar dus ook en doe o.a. ook talentscouting)

En super gefeliciteerd Luuk! (lucalicious)
Hij draaide een heerlijke set! Cool

zeker weten! zal je vanmiddag eventjes een mailtje sturen!

Lucalicious    posted on 13-02-2011 10:56
Yeah! ik ben door naar de volgende ronde in utrecht!
@ ashley: dankje! ik zal je ook nog wel een mailtje sturen dan Winking my eye
@ kain: nogmaals thanks dat je mee was kerel :D
tparadise    posted on 13-02-2011 11:43
@lucalicious ik ben wel benieuwd wat je tracklist was, kan je die sharen?
Lucalicious    posted on 13-02-2011 11:57
haha, hmm, ik denk eigenlijk dat ik m nog even voor mezelf hou, sorry

@kain, zou jij miss filmpje van gister kun uploaden op youtube?
User edit by Lucalicious on 13-02-2011 @ 12:51:14 (93%)
Gidi    posted on 13-02-2011 14:06
Poster: Esmee
Als ze nou bij de voorwaarden van die contest erbij zetten dat jongentjes van 13 meer kans maken dan mensen boven de 16, dan kun je daar alvast rekening mee houden.

dat vind ik onzin, In maastricht was een mannetje van 13 dat best skills had, draaide leuk maar is niet door.
wie wel door zijn, zijn 2 mensen van 18jaar. dus ik vind je opmerking onterecht
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
main    posted on 13-02-2011 14:47
Poster: Lucalicious
haha, hmm, ik denk eigenlijk dat ik m nog even voor mezelf hou, sorry

@kain, zou jij miss filmpje van gister kun uploaden op youtube?

als je m aan mij geeft wil ik dat best doen!
Esmee    posted on 13-02-2011 15:27
Poster: Gidi
dat vind ik onzin, In maastricht was een mannetje van 13 dat best skills had, draaide leuk maar is niet door.
wie wel door zijn, zijn 2 mensen van 18jaar. dus ik vind je opmerking onterecht

Dan had jij een andere jury dan ik. Ik had 10 man publiek bijme, waarvan de grootste helft dj's. Iedereen vond mij beter, jongetje van 13 ging door.
Maar zoals ik al zei, t maakt me niet meer uit, maar vrijdag avond baalde ik wel zwaar.

User edit by Esmee on 13-02-2011 @ 15:29:20 (24%)
Vivarov    posted on 13-02-2011 15:37
bij ons allemaal 15+ die door gingen

dan maak je als 13 jarige geen kans...............
bij ons hadden we wel vato gonzalez in de jury was wel tof alleen ging die tijdens de optredens op ze macbook zitten werken aan ze boekings ....

iGrasmat    posted on 13-02-2011 15:39
Poster: Vivarov
bij ons hadden we wel vato gonzalez in de jury was wel tof alleen ging die tijdens de optredens op ze macbook zitten werken aan ze boekings ....

Ik zou zeggen ga dan niet in de jury.?Cool
Wat een volk...
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Vivarov    posted on 13-02-2011 15:43
tjaa je gaat niet tegen de gothfather zeggen ey doe is ff je macbook wegg ?hij kan zo heel je carriere verpesten hoor,..
Edit : esmee heeft het over :?http://marty34.hyves.nl/ Confused hijs 14

ps een video van mijn set ?:http://vivarov.hyves.nl/album/23887877/Vrienden/_AlHtlbI/video/1232964225/0/usJf/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

User edit by Vivarov on 13-02-2011 @ 16:09:30 (31%)
iGrasmat    posted on 13-02-2011 16:19
Dus je draait house en je hebt een Technoboy vest aan?
?
Edit: Die Vato is trouwens gewoon foto's aan het kijken hoor...
User edit by iGrasmat on 13-02-2011 @ 16:20:51 (100%)
main    posted on 13-02-2011 16:51
Poster: Vivarov
'hij kan zo heel je carriere verpesten hoor,..'

juist..
iGrasmat    posted on 13-02-2011 17:03
Kan die niet, ik doe niet aan house.
Vivarov    posted on 13-02-2011 17:16
Poster: iGrasmat
Dus je draait house en je hebt een Technoboy vest aan?

Edit: Die Vato is trouwens gewoon foto's aan het kijken hoor...

jij kan goed kijken ... ja :p

en toen ja maar daarvoor..
NIekh    posted on 13-02-2011 17:17
@vivarov; Iedereen maakt kans om te winnen. Je moet je gewoon proberen te onderscheiden van de rest, want iedereen die mee doet met de DJ contest kan gewoon goed draaien. Je moet ervoor zorgen dat je eruit springt met iets speciaals; je eigen stijl, attributen, enthousiasme, etc.
Ik heb je filmpje gekeken je draait goed, maar je moet proberen wat enthousiaster te zijn. Laten zien dat je er plezier in hebt, lachen dus! want je vind het leuk toch?
D-Danny    posted on 13-02-2011 17:19
Poster: NIekh
@vivarov; Iedereen maakt kans om te winnen. Je moet je gewoon proberen te onderscheiden van de rest, want iedereen die mee doet met de DJ contest kan gewoon goed draaien. Je moet ervoor zorgen dat je eruit springt met iets speciaals; je eigen stijl, attributen, enthousiasme, etc.
Ik heb je filmpje gekeken je draait goed, maar je moet proberen wat enthousiaster te zijn. Laten zien dat je er plezier in hebt, lachen dus! want je vind het leuk toch?

True!
Ashley    posted on 13-02-2011 17:25
Presentatie en uitstraling zijn ook 2 hele belangrijke dingen!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Vivarov    posted on 13-02-2011 17:41
Poster: NIekh

ja uiteraard alleen ik streste me dood toen want cdj wou me cd niet pakken ...

517 Users online: AudioRelives & 423 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 107.329
Most visitors online this month : 652
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.626.244