Kunstbende DJ Contest 2011 (10/11)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMischaa    posted on 08-12-2010 16:20
Hey guys!

Zitten hier mensen die mee gaan doen aan de DJ contest van de Kunstbende?!

Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen..

Cheers!

What do you think about Kunstbende DJ Contest 2011 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 08-03-2011 00:13
Hallo dj, leuk dat je een account aanmaakt, maar stel jezelf eerst eens even voor in het voorstel topic.Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DanielSticious    posted on 08-03-2011 01:05
Ga er nu aan beginnen, zag het wat later dan dit topic Cool.
Gewoon bikkelen, dan kom je er vanzelf
TH3llC    posted on 08-03-2011 01:15
en een mixje posten natuurlijk, na de complimenten die je hier kreeg ben ik wel benieuwd :p
DanielSticious    posted on 08-03-2011 21:10
Haha! Dit was dus het betreffende setje wat ik bij de regionale ronde van de kunstbende draaide in de stadsschouwburg -> Youtube
User edit by DanielSticious on 08-03-2011 @ 21:10:53 (24%)
GlennMulder    posted on 09-03-2011 16:39
Dan moet ik uiteindelijk ook maar een accountje aanmaken he!
Altijd leuk om te lezen dat mensen mijn 1e plek niet rechtvaardig vonden!
Maar om maar ff op een paar reacties te beantwoorden:

1. Ik heb mijn set niet veranderd omdat op de kunstbende site staat dat ik er ook weinig aan mag veranderen. Ik heb alleen geleerd hoe ik effecten moet gebruiken en die erin gegooid.
2. Vind het jammer voor je?Luuk, maar moet eerlijk zeggen dat ik je in Amersfoort een betere set vond draaien dan in de Stadsschouwburg.
3. Daniel Sticious heb ik ook gezien, en ik vond je ook goed! Dus ik was eigenlijk wel een beetje bezorgd toen jij de 3e plek behaalde haha!

iig ben ik natuurlijk hartstikke blij dat ik de halve finale heb gehaald!
en als iemand nog tips voor me heeft, hoor ik ze graag!
Ashley    posted on 09-03-2011 16:55
@Glenn Mulder betekend dus totaal niet dat ik het je niet gun he! ik wens je super veel succes en ik spreek je in de 80 zoals we al via hyves hadden besproken Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
DaCompra    posted on 09-03-2011 16:58
dus, wie zie ik in studio 80 16 april? (:
GlennMulder    posted on 09-03-2011 17:32
@Ashley ok dat snap ik, komt misschien ook omdat onze stijl aardig verschilt haha! Cool
iig bedankt, en ik vond het zowiezo een hele vette ervaring!

@DaCompra ik ben erbij! Cool
Lucalicious    posted on 09-03-2011 17:39
@ glenn: ik gun het je ook hoor kerel! alleen ben ik ook heel eerlijk, en vond ik niet dat je het verdient had. ik zou volgende ronde zowiezo een totaal nieuwe set draaien. veel succes!
DaCompra    posted on 09-03-2011 17:52
is het misschien leuk om eventjes een overzichtje te maken wie er bij zijn de 16e?

- Ashley
- Glenn Mulder
- Da Compra (Mark Wagenaar)

wie nog meer?
Ashley    posted on 09-03-2011 18:08
Poster: Lucalicious
@ glenn: ik gun het je ook hoor kerel! alleen ben ik ook heel eerlijk, en vond ik niet dat je het verdient had. ik zou volgende ronde zowiezo een totaal nieuwe set draaien. veel succes!

Idd glenn, dat zou ik je ook graag willen meegeven. Ik zou gaan voor wat minder commercieel, probeer echt het verschil te zoeken qua platenkeus, want mixen kan je absoluut al!
Maar wat nou als het lukt, mama?
Gidi    posted on 09-03-2011 18:12
Ik moet zondag weer, Regiofinale @ Sittard.. je moet hetzelfde setje draaien als in de voorronde toch?
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
GlennMulder    posted on 09-03-2011 18:27
@Ashely &?Luuk ok nou ben ik door de war... :P
in de reglementen staat:
'Als je de voorronde wint mag je de samenstelling van de mix niet meer compleet veranderen.'

en nou zegt zelfs een jurylid dat ik beter een ander setje moet gebruiken :P
Ik kan heus wel iets anders in elkaar zetten, maar ik wil ook niet gediskwalificeerd daardoor worden :P
Lucalicious    posted on 09-03-2011 18:29
nee natuurlijk niet, ik had toch ook een compleet andere set? dat zei die jury juist tegen mij ook, verander je set.
DanielSticious    posted on 09-03-2011 18:44
Ik en DiJanic zijn er wellicht ook bij om je supporten Glenn Cool
Gidi    posted on 09-03-2011 18:46
Poster: GlennMulder

in de reglementen staat:
'Als je de voorronde wint mag je de samenstelling van de mix niet meer compleet veranderen.'

Dit staat er bij mij ook in, dus ga me niet zeggen dat ik zondag een andere set moet draaien?
Ywe    posted on 09-03-2011 18:48
@Ashely &?Luuk ok nou ben ik door de war... :P
in de reglementen staat:

en nou zegt zelfs een jurylid dat ik beter een ander setje moet gebruiken :P
Ik kan heus wel iets anders in elkaar zetten, maar ik wil ook niet gediskwalificeerd daardoor worden :P

Dat zou een hele gekke regel zijn als je het mij vraagt...

main    posted on 09-03-2011 20:24
Dan moet ik uiteindelijk ook maar een accountje aanmaken he!
Altijd leuk om te lezen dat mensen mijn 1e plek niet rechtvaardig vonden!
Maar om maar ff op een paar reacties te beantwoorden:

1. Ik heb mijn set niet veranderd omdat op de kunstbende site staat dat ik er ook weinig aan mag veranderen. Ik heb alleen geleerd hoe ik effecten moet gebruiken en die erin gegooid.
2. Vind het jammer voor je?Luuk, maar moet eerlijk zeggen dat ik je in Amersfoort een betere set vond draaien dan in de Stadsschouwburg.
3. Daniel Sticious heb ik ook gezien, en ik vond je ook goed! Dus ik was eigenlijk wel een beetje bezorgd toen jij de 3e plek behaalde haha!

iig ben ik natuurlijk hartstikke blij dat ik de halve finale heb gehaald!
en als iemand nog tips voor me heeft, hoor ik ze graag!

je hebt meerdere elementen waardoor je deze contest kan winnen. de jury zag waarschijnlijk bij jou een hoge kans om ver te komen, naast je strakke knalsetje natuurlijk. maar persoonlijk vond ik het mixje van daniel toch wel een stukje innovatiever en wat afwisselender waardoor ik zelf voor hem was gegaan. dus vandaar dat ik het niet helemaal terecht vond in mijn ogen Happy, laughing
NIekh    posted on 09-03-2011 20:28
Poster: Gidi
Dit staat er bij mij ook in, dus ga me niet zeggen dat ik zondag een andere set moet draaien?

Moet niet, mag wel?Cool
NIekh    posted on 09-03-2011 20:32
Zeeland word trouwens vertegenwoordigt door Miss Melicious!
Gidi    posted on 09-03-2011 21:31
Poster: NIekh
Moet niet, mag wel?Cool

dan moeten ze niet in het regelement zetten dat je de samenstelling van de mix niet compleet mag veranderen? dan vraag ik om nader uitleg.
Lucalicious    posted on 09-03-2011 22:56
niet compleet staat er... leren lezen.
dus je mag het wel veranderen, maar niet dat je opeens een andere stijl, of compleet andere nummers gaat draaien.
een paar nummers vervangen mag wel, en ze doen ook niet moeilijk als je ze allemaal vervangt
NIekh    posted on 09-03-2011 23:41
Ik heb vorig jaar net als Ashley in studio 80 gestaan.
Het maakt echt niet uit wat voor mix je draait, je word gewoon beoordeeld op de mix die je opdat moment draait. En als je in studio 80 staat heb je weer een andere jury, dus die horen je voor het eerst!
Esmee    posted on 10-03-2011 09:15
Poster: DaCompra
is het misschien leuk om eventjes een overzichtje te maken wie er bij zijn de 16e?

- Ashley
- Glenn Mulder
- Da Compra (Mark Wagenaar)

wie nog meer?

Ik denk dat je nog ff geduld moet hebben want in Noord-Holland zijn nog niet eens alle voor-voor-rondes geweest Winking my eye
GlennMulder    posted on 10-03-2011 22:23
@Daniel Thanks voor de support! Cool

397 Users online: 313 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 48.120
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.255.120