Poster: Lucalicious
@ glenn: ik gun het je ook hoor kerel! alleen ben ik ook heel eerlijk, en vond ik niet dat je het verdient had. ik zou volgende ronde zowiezo een totaal nieuwe set draaien. veel succes!
Poster: GlennMulder
in de reglementen staat:
'Als je de voorronde wint mag je de samenstelling van de mix niet meer compleet veranderen.'
@Ashely &?Luuk ok nou ben ik door de war... :P
in de reglementen staat:
'Als je de voorronde wint mag je de samenstelling van de mix niet meer compleet veranderen.'
en nou zegt zelfs een jurylid dat ik beter een ander setje moet gebruiken :P
Ik kan heus wel iets anders in elkaar zetten, maar ik wil ook niet gediskwalificeerd daardoor worden :P
Dan moet ik uiteindelijk ook maar een accountje aanmaken he!
Altijd leuk om te lezen dat mensen mijn 1e plek niet rechtvaardig vonden!
Maar om maar ff op een paar reacties te beantwoorden:
1. Ik heb mijn set niet veranderd omdat op de kunstbende site staat dat ik er ook weinig aan mag veranderen. Ik heb alleen geleerd hoe ik effecten moet gebruiken en die erin gegooid.
2. Vind het jammer voor je?Luuk, maar moet eerlijk zeggen dat ik je in Amersfoort een betere set vond draaien dan in de Stadsschouwburg.
3. Daniel Sticious heb ik ook gezien, en ik vond je ook goed! Dus ik was eigenlijk wel een beetje bezorgd toen jij de 3e plek behaalde haha!
iig ben ik natuurlijk hartstikke blij dat ik de halve finale heb gehaald!
en als iemand nog tips voor me heeft, hoor ik ze graag!
Poster: Gidi
Dit staat er bij mij ook in, dus ga me niet zeggen dat ik zondag een andere set moet draaien?
Poster: NIekh
Moet niet, mag wel?
Poster: DaCompra
is het misschien leuk om eventjes een overzichtje te maken wie er bij zijn de 16e?
- Ashley
- Glenn Mulder
- Da Compra (Mark Wagenaar)
wie nog meer?