IK heb met een paar (opkomende) jonge dj's het idee om een soort Arnhem's upcoming dj talent te organiseren(we wonenn alle 4 in arnhem) Nou willen we daar bijvoorbeeld een club voor afhuren waar ongeveer 300/350 man in kan en een entree vragen van 2,50. Wat ik me dus een beetje afvraag omdat wij zelf allemaal nog vrij onbekend zijn moeten we natuurlijk reclame maken maar zijn er mensen geinteresseerd op zoon feest als de entree 2,50. Ik bedoel stel jullie wonen in arnhem en er zoon feeest zou je dan gaan als de entree 2,50 is?
What do you think about Goed concept?? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
User edit by tparadise on 10-01-2015 @ 20:18:07 (100%)
This is an old Topic
No new postings for 5.262 days. Post CommentThat would be 175.4 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.