GEZOCHT! Aanstormend talent:
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoBronts    posted on 19-12-2005 22:03
Wegens het wegvallen van onze TOP-muzikant, zijn wij dringend op zoek naar, nog onontdekt, TOP-talent met veel ervaring in Cubase/Reason/Fruity Loops en andere hedendaagse software... Op welk zolderkamertje zit je verstopt?

JIJ:

Je bent niet vies van commerciele deuntjes, maar ook zeker thuis in Hardstyle. Je bent in staat om ideeen om te zetten in muzikale uitwerkingen. Je werkt zowel met software als met hardware. Muziek maken is meer dan een hobby voor je en je bent klaar om een stap verder te gaan in je muzikale carriere. Je hebt zin en tijd om met ons team de komende maanden hard te werken aan onze doelstelling: zomerhit 2006 + life act voor party's. Waar je vandaan komt maakt in principe niet uit, maar uit de regio Eindhoven zou een geweldige pre zijn.

EN WIJ DAN?

Wij hebben een bloedmooie goede zangeres (categorie MEGA babe), connecties met een TOP producer, vele goede ideeen en aantoonbare resultaten op commercieel en zakelijk gebied.

EN NU?

Voldoe je aan bovenstaande eisen? Reageer dan vooral! Mail een korte beschrijving van wie je bent en wat je doet naar: mbronts@gmail.com. Uiteraard voeg je als attachment enkele muzikale uitwerkingen van jezelf toe. Vergeet niet je telefoonnummer te vermelden!

EN DAN?

Als je ons met jouw mail hebt weten te prikkelen, nemen wij binnen een week na ontvangst van je mail contact met je op en zullen de verdere procedure met je bespreken.

NOG VRAGEN?

Mail dan naar mbronts@gmail.com of bel 06-17928361.

Mod edit by Nvie on 20-12-2005 07:28 (5%)

What do you think about GEZOCHT! Aanstormend talent: ??

Vote :   

Jorrit    posted on 19-12-2005 22:46
Connecties met een top producer, bloedmooie zangeres, je zegt potenties te hebben een zomerhit te scoren en je moet het doen met een gmail adres?
Arme jij...

djwillem    posted on 19-12-2005 22:55
Poster: Jorrit
Connecties met een top producer, bloedmooie zangeres, je zegt potenties te hebben een zomerhit te scoren en je moet het doen met een gmail adres?
Arme jij...

toch mischien een kans voor jou jorrit:P:P:P:P
Jorrit    posted on 19-12-2005 22:57
hmm nee, ik hou me niet zo bezig met producing enzo... vind het alleen heel vreemd overkomen dat de persoon geen 'echt' e-mail adres heeft... als je denkt een zomerhit te gaan maken zal je toch vaak wel onder een bedrijf zitten... niet?
Basrose    posted on 19-12-2005 23:03
idd een beetje vaag maarja you never know
djwillem    posted on 19-12-2005 23:04
Poster: djwillem
hmm nee, ik hou me niet zo bezig met producing enzo... vind het alleen heel vreemd overkomen dat de persoon geen 'echt' e-mail adres heeft... als je denkt een zomerhit te gaan maken zal je toch vaak wel onder een bedrijf zitten... niet?

:Doke ik begreep het niet zo heir..
:D
W.i.M    posted on 19-12-2005 23:08
Wie en wat ben je nu allemaal aan het quoten
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DJ-Emotion    posted on 19-12-2005 23:44
Arme jij...

Die is goed!
M-Plex    posted on 20-12-2005 06:58
Ik hou me wel heel veel bezig met die programma's,

Alleen is het jammer dat ze hardstyle willen maken!
Is ook prima hoor, maar daar ben ik niet zo in thuis!

Ikzelf doe:

Electro
Tekno
Groove/ Club

Dat vind ik leuk om te maken!

Laidback    posted on 20-12-2005 09:06
hardstyle Zomerhit :S Confused :S :S ...

Is wel ff iets anders als een Sunclub Winking my eye

Mag wel een beste JAM Wordens als je met Hardstyle een zomerhit wil scoren Winking my eye

User edit by Laidback on 20-12-2005 @ 09:11:21 (100%)
SnAcKBaRrY    posted on 20-12-2005 09:20
waar moet je beginnen dan, als een gmail account niet goed is ?? moet er @mojo, @talpa, @sbs enz enz staan om serieus over tekomen Confused nee dat is iets om trots op te zijn.....
ik vind het wel een leuk verhaal en idee om verder mee te gaan (als je daar intresse in hebt, (ik niet hoor)) en als het niks is kan je altijd toch nog nee zeggen.
suc6
Jorrit    posted on 20-12-2005 15:13
als je een producer van dit niveau ben heb je meestal wel een site waarop info over jou te vinden is, bij die site krijg je e-mail adressen... Belangrijke dingen hier gaan ook over e-mail adressen die gaan als : ....@djresource.eu
Basrose    posted on 20-12-2005 15:31
zelfs ik heb een domein :P
the-melody    posted on 20-12-2005 16:01
ja daag dan zou je een normaal mail adres hebben en er ook een website bijzetten waar alles op staat!
MarcoBronts    posted on 20-12-2005 18:10
Hallo allemaal, even iets rechtzetten:

De ideeen voor een zomerhit hebben niets met hardstyle te maken. Dit blijkt ook niet uit mijn oproep. De ideeen voor een leuke zomerhit zijn puur commercieel, maar daarnaast willen we ook een hardstyle-project opzetten, waarbij onze zangeres als MC gaat fungeren.

Wat betreft emailadres en website, verwijs ik serieuze gegadigden graag naar de website van de producer waar we mee willen gaan samewerken.

Het betreft hier dus een serieuze oproep, waarvoor we graag in contact willen komen met serieuze gegadigden.
Jorrit    posted on 20-12-2005 19:54
en de website en/of email is...?

Ik ben niet geintresseerd, maar aan wat voor beloning moeten eventueel geintresseerden denken? en aan wat voor werktijden? gaat het ook om 'live'-optredens met dat nummer of is het puur radio-/tv-werk...?
Lukaz    posted on 20-12-2005 20:48
ik heb geraegeert:P
Basrose    posted on 20-12-2005 22:41
zangeres als mc? hoe moet ik me dat voorstellen dan?
Jorrit    posted on 20-12-2005 22:56
Hetzelfde als een zanger als mc, maar dan is het een zangeres? Winking my eye
Lead    posted on 22-12-2005 16:21
MarcoBronts : Graag een link (en naam) posten naar de producer die je bedoelt, ik ben erg benieuwd.

Het idee is leuk, concept ligt voor de hand. Vrouwelijke MC.... Ik hoop dat het wel zingen wordt en niet MC-en. De meeste vrouwelijke MC's zijn schreeuwlelijken. Een foto van die babe mag je natuurlijk altijd posten :D

En wie zijn 'wij'  ? Jij en ....

Onder welke artiesten naam ben/zijn je/jullie nu actief en welke producties hebben jullie in het verleden gemaakt ? Dan weten de mensen iets duidelijker in welke richting het gezocht kan worden.
Let the BASS be louder
Prozei    posted on 22-12-2005 17:45
mogen we de bloedmooie zangeres owk voor prive doel einden gebruiken

als ik wat wil produceren doe ik dat wel in me eentje dan gaat niet iemand anders ermee aan de haal
User edit by Prozei on 22-12-2005 @ 17:46:02 (100%)
Basrose    posted on 22-12-2005 19:49
Poster: djprozei
mogen we de bloedmooie zangeres owk voor prive doel einden gebruiken

haha jij wel :D
Prozei    posted on 23-12-2005 12:34
das mooi
Rhino    posted on 23-12-2005 13:41
Quote Marco bronts:Voldoe je aan bovenstaande eisen? Reageer dan vooral! Mail een korte beschrijving van wie je bent en wat je doet naar: mbronts@gmail.com. Uiteraard voeg je als attachment enkele muzikale uitwerkingen van jezelf toe. Vergeet niet je telefoonnummer te vermelden!

Rhino:dat is t m nu net Marco, ik persoonlijk heb moeite met demo,s afgeven aan mensen die ik nog nooit GEZIEN heb.
wie zegt mij dat jullie er niet met mijn of iemand anders zijn/haar ingestuurde demo vandoor gaan !
Dit is toch wel een redelijkvage benadering hoor !
hebben jullie niet een adres waar afspraken gemaakt kunnen worden ?
face to face is toch wat prettiger voor velen denk  ik
Dan hoef je ook niet bang te zijn dat er geen serieuze mensen op af komen .
iemand die afspreekt heeft meestal wel iets in zijn/haar mars.
Komt ook wat professioneler over denk ik
Succes

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

368 Users online: 42 Guests (326 Unknown)
Pages generated today : 595
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.767.713