ik vond hem niet echt goed als ik eerlijk moet zijn . Timing is echt zeer slecht ! beatmatchen kan je weinig met foutdoen ( toch zat je rond 9.40 fameus naast). 10 tracks in 30 minuten vind ook maar povertjes voor digitaal te draaien.
Ook veel te veel van die climax mixjes voor mij.(dat je ze er gewoon met de climax van een track in smijt en dan de andere gwn wegtrekt op climax) Kan je is doen in je mix om er wat tempo in te houden maar vond het hier niet geslaagd en te veel gebruikt.
Ik krijg ook een vermoeden dat je geprobeert hebt om te beatmatchen via controller want je zit er nog vaak naast. En dan ook nog een raar einde met z'on softe track ... probeer iets meer opbouwend te werken. Over trackkeuze ga ik al helemaal niets zeggen want dat vond ik echt slecht.
komt misschien hard over maar blijf zeker oefenen !
Hij is me zelf ook slechter uitgevallen dan verwacht. Het is ook de eerste keer dat ik met traktor 3 werk om te kunnen recorden, normaal gebruik ik LE7. En softtrack om te eindigen telt niet echt, want dit is gewoon en halfuurtje uit het midden van een oefensessie van een uur of 2. Ik zal je raad in achting nemen.
Let the magic begin
This is an old Topic
No new postings for 5.406 days. Post CommentThat would be 180.2 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.