Goeie Voornemens voor 2011 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

specialm    posted on 05-12-2010 12:29
Zoals in de titel al staat.

Nog iemand goeie Voornemenes voor 2011

What do you think about Goeie Voornemens voor 2011 ??

Vote :   

Jizzy    posted on 28-12-2010 13:01
Doe ik niet aan.
Valt me wel op dat er hier veel jonge mensen roken.
Dyno    posted on 28-12-2010 15:33
- Roken doe ik al bijna 3 jaar niet meer
- Produceren ben ik allang mee begonnen
- Meer gear hoef ik (nog) niet
- Ben gezond
- Ik win met oud & nieuw ? 27.5 miljoen
- .....

Shit, wat valt er nu nog te wensen voor 2011 ..... ?

(kortom: ik doe er niet aan mee)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
main    posted on 28-12-2010 15:48
waarom rookt 90% van de dj's sigaretten? ik vat dat niet. ranzige shit.
doe mij maar een sigaartje op zn tijd, tijdens t draaien af en toe, meestal als ik er zin in heb bij t uitgaan.
kan dus prima zonder.

voornemens:
-cd map 100% ordenen
-verdiepen in all round draaien
-havotje in de pocket stoppen
-aan de HKU aangenomen worden voor de studie: composition for electronic music production
specialm    posted on 29-12-2010 01:26
Roken was leuk maar ik probeer echt te stoppen maarja zwakte he.
Eyres26    posted on 29-12-2010 10:57
Roken deed ik toch al niet..Cool
Ik denk mn 1e mix maar eens opnemen en ergens op internet droppenCool
?
AdenFarleigh    posted on 29-12-2010 15:07
M'n PC eindelijk eens afbouwen zoals ik dat wil (Grafische kaart erin hangen, eerst moederboard eens vervangen en geheugenstrips).
Er dan een extra scherm aan hangen
Dan toch in ieder geval een heel nummer kunnen produceren
Weer eens op vakantie
Slagen voor mn opleiding

Krijg het nog druk =p
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
specialm    posted on 29-12-2010 17:13
Poster: AdenFarleigh
M'n PC eindelijk eens afbouwen zoals ik dat wil (Grafische kaart erin hangen, eerst moederboard eens vervangen en geheugenstrips).
Er dan een extra scherm aan hangen
Dan toch in ieder geval een heel nummer kunnen produceren
Weer eens op vakantie
Slagen voor mn opleiding

Krijg het nog druk =p

okew Chill je pc afbouwen :D

Tekhead    posted on 29-12-2010 20:02
Ik rook enkel hollands?groen en Cubaanse sigaren, als ik savonds thuis wat aan't chillen ben.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
-FLoriZ-    posted on 29-12-2010 20:14
Poster: Tekhead
Ik rook enkel hollands?groen en Cubaanse sigaren, als ik savonds thuis wat aan't chillen ben.
  Dutchh greeen stuufff. http://www.youtube.com/watch?v=C3qsJa28RGM
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 29-12-2010 20:16
Poster: -FLoriZ-
Dutchh greeen stuufff. http://www.youtube.com/watch?v=C3qsJa28RGM

Ben je daar niet wat jong voor Floriz ?
TH3llC    posted on 29-12-2010 20:19

het word tijd dat het in belgie legaal word.. maar zo ziet het er niet naar uit
Tekhead    posted on 29-12-2010 20:45
Bij zeer grote uitzonderingen mag je het legaal gebruiken in Belgie, maar absurd als zovele wetten in Belgie mag je het niet Legaal kopen of verkopen, al laat men het kopen in kleine hoeveelheid (+/- 3gr.) meestal oogluikend toe.

Maar ook in Nederland is men niet meer zo tollerant als vroeger, vele gemeenten in Nederland hebben al hun shops al gesloten, andere steden leggen strikte regels op, die ook strikt moeten worden nageleefd anders direkt sluiten van de shop.
Ik kan hun redenering wel beetje volgen, ze zijn ook in Nederland die overlast grondig beu van die vele buitenlanders die in Nederland zich komen bevoorraden, en zich geen jota aantrekken van regels en wetten, en zowaar nog wat de cowboy gaan uithangen. Anderzijds zijn niet meer zoals vroeger, de koffieshop uitbaters, gewone autochtone Nederlanders, die een erecode hanteerde en?hun geteelde weed enkel met erkende mest en voedingstoffen bewerkte, en zodoende hun weed nog soft drugs was.
Ook had de overheid er nog een goede controle op, maar de laatste 10 jaar zijn vooral in de grens gemeente's al deze shop in handen van (veelal criminele) allochtone uitbaters en stromannen, die hun weed volledig kapot mesten met allerlei chemische substanties, waardoor het PCB gehalte zo groot en onaanvaardbaar is dat men niet meer kan spreken van soft drugs. En omdat de woekerwinsten ook nog eens gebruikt worden om allerlei bedenkelijke projecten en organisaties te financieren, vindt de Nederlandse overheid terecht dat het tijd is om er paal en perk aan te stellen. Afwachten of ze er in slagen ook.
Teg
TH3llC    posted on 30-12-2010 01:18
het geen wat ik weet is dat je in belgie 3gram mag hebben MAAR je mag het niet opstraat kopen, je mag het niet van het buitenland(nederland in bijna alle gevallen) en ik dacht dat je zelf een plant mag hebben maar die mag je dan weer niet oogsten ofzoiets.. waar totaal geen logica inzit.
met PCB bedoen je THC denk ik, wat in mijn naam zit btw^^

ach legaal of niet.. een jointje kan lang geen kwaad, als ik op stap ga heb ik nog NOOIT maar echt nooit last gehad van iemand die een joint had gerookt soms wat raar rondkijken en daar blijft het meestal bij, drank daarintegen...
Tekhead    posted on 30-12-2010 01:56
THC is nog iets anders, die PCB is een substantie die gemengd wordt met sommige andere meststoffen, en zolang je de juiste verhoudingen aanhoud is er normaliter niks aan de hand, als je misbruik gaat maken van dat goedje, krijg je een veel te hoog THC gehalte, en dat gehalte bepaald eigenlijk min? of meer of het?soft al dan niet hard drugs is.

Ik ben vroeger lange tijd gar?on geweest in bekende vlaamse discotheken en after clubs en heb in jaren niet moeten tussenbeide komen bij een ruzie of vechtpartij, en de woorden zoals, sorry maat en het is niks hoor?waren trefwoorden ipv, kom maar mee naar buiten, en andere agressieve taal zoals ik elke week meemaakte van voor de house op gang kwam, iedereen happy was het toen nog.?
TH3llC    posted on 30-12-2010 01:59
THC is nog iets anders, die PCB is een substantie die gemengd wordt met sommige andere meststoffen, en zolang je de juiste verhoudingen aanhoud is er normaliter niks aan de hand, als je misbruik gaat maken van dat goedje, krijg je een veel te hoog THC gehalte, en dat gehalte bepaald eigenlijk min? of meer of het?soft al dan niet hard drugs is.

raar dat ik het niet ken, heb 4jaar landbouw gestudeert, zal daar al zeker niet gebruikt worden :p
Tekhead    posted on 30-12-2010 10:35
is ook al jaren verboden in Belgie
Hardshort    posted on 30-12-2010 20:49
Ik heb zoals de meeste mensen weer dezelfde voornemens als het afgelopen jaar Cool

Anyway, ik wil wel definitief gaan stoppen met drinken.
Stoppen met roken gaat me voorlopig nog niet lukken denk ik..
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Tekhead    posted on 30-12-2010 21:42
Poster: Hardshort
Ik heb zoals de meeste mensen weer dezelfde voornemens als het afgelopen jaar Cool

Anyway, ik wil wel definitief gaan stoppen met drinken.
Stoppen met roken gaat me voorlopig nog niet lukken denk ik..

Ben je dan zo een zuipschuit, vraag ik medan af Happy, laughing
dj-zero    posted on 31-12-2010 01:29
belangrijkste: zorgen dat er niets meer tussen mij en m'n beste vriendin komt te staan... wat zowiso niet zou mogen maar op een of andere manier door bepaalde omstandigheden en miscommunicatie toch is gebeurd helaas...Unhappy

ohja en meer sportenXD laatste tijd niet veel van gekomen gezien t weer...
M-Tine    posted on 31-12-2010 11:06
Naja wat draaien betreft heb ik de voornemens van afgelopen jaar wel gehaald. Had als doel 5 gigs te pakken (ben nog niet zo lang bezig)... en dat zijn er 6 geworden. Daarnaast wilde ik wat produce programma's leren kennen en makkelijk beginnen: 2 mashups maken. Das ook gelukt.

Wat betreft 2011 qua draaien:
  • 10 gigs pakken of resident spot ergens zien te bemachtigen
  • 5 mashups en 2 eigen producties
  • NDX 800's kopen
Wat betreft het andere van het leven:
  • Propedeuse halen
  • geen geld meer lenen
  • Gekkenhuis maken van me vakantie
  • meer sporten
  • meer werken
  • gezonder eten (dat wordt de grootste uitdaging)
You can find all your answers, in Music!
User edit by M-Tine on 31-12-2010 @ 11:07:16 (15%)
Limb-Girdle    posted on 31-12-2010 13:39
Mijn goede voornemen voor 2011: Mijn luiheid aan de kant zetten en meer doen. :D
Where the music meets the deejay!
Noizehunter    posted on 22-01-2011 18:12
Hopen dat me bestelde draaitafel niet sneuvelt en veel meer gaan draaien

This is an old Topic

No new postings for 5.339 days.
 Post CommentThat would be 178 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 104 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 19.285
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.251