Ik ben in het bezit van 2 CDj 800's. Prima dingen, maar bij 1 speler komt het voor dat na een aantal nummers gedraaid te hebben, de cd op hol slaat. Het moment waarop het gebeurd is niet te bepalen. Ook met de cd heeft het volgens mij niet te maken, want het is ook wel eens bij originele cd's gebeurd. Het verschijnsel is dat het display waar normaal gesproken de track nummers staan, heel snel van 1 tot laatste nummer loopt er komt geen geluid meer uit en uitzetten en daarna weer aan heeft geen zin. Als hij een hele tijd uit gestaan heeft is het weer in orde, maar na verloop van tijd treed het zelfde probleem weer op.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad en wat kun je er aan doen?
What do you think about CDJ 800 slaat op hol!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het zou een schakelaartje (skip track) kunnen zijn die blijft hangen, kortsluiting of een voedingsprobleem.
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar ik zou met het toestel terug gaan naar de winkel en het door een service centra laten oplossen. Ik vrees dat dit iets is waar je zelf heel weinig aan kunt doen.
Hou in de gaten met welke CDs dit optreed en of er speciale omstandigheden zijn die je kunt melden aan het service punt. Dit helpt hun het probleem sneller vinden...
ja zal ik doen.. wat betreft de omstandigheden en de gebruikte cd's kan ik melden dat het altijd bij dezelfde speler optreedt. probeer ik de 'op hol geslagen' cd in de andere speler, dan is er niets aan de hand. Het ligt dus echt aan de speler....
Poster: Lead Naar de reparateur dus en alles wordt weer opgelost... :D
wat was het probleem dan?!...okay een beetje voorbarig van mij dacht ik....de vraag moet zijn is het probleem al opgelost? zoja wat was het probleem dan?!
User edit by Day-One on 31-03-2006 @ 11:47:08 (99%)
Ik heb m'n CDJ-800's nu 2 jaar, nooit geen probleem mee gehad. Volgens jouw omschrijving lijkt me inderdaad, zoals Lead al zei, dat je skip track knop blijft hangen. Geen onoverkomelijk probleem en zou in een servicepunt snel moeten opgelost zijn.
Grtz.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.119 days. Post CommentThat would be 237.3 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...