Poster: donkey
Lang leven de bootleg packs van Vatooooooo :D
zo lost hij de copyright problemen op..
Zijn bootlegs bevatten vaak samples van grote artiesten waardoor het zeer moelijk is om toestemming te krijgen om een offici?le remix te maken van hun nummer. Daarom brengt Vato die tracks (met die samples) uti onder de naam van bootlegs...
Poster: Snoey
Wat een bullshit dit!!!
Doe je oren open en je hoort duidelijk verschil.
Die vangaence demo's klinken amateur en die platen waarvan zij het genakt hebben klinken pro.
Als die vangaence demo's uitgekomen waren, hadden het echt niet zulke dikke hits geworden als nu.
Als je een beetje je verdiept heb in de artiesten zal je al weten dat Afrojack met synths werkt.
Wat een bullshit dit!!!
Doe je oren open en je hoort duidelijk verschil.
Die vangaence demo's klinken amateur en die platen waarvan zij het genakt hebben klinken pro.
Als die vangaence demo's uitgekomen waren, hadden het echt niet zulke dikke hits geworden als nu.
Als je een beetje je verdiept heb in de artiesten zal je al weten dat Afrojack met synths werkt.
Sommige drumloops zijn cool, maar geen van alle fragmenten die op bestaande tracks lijken, zijn van dezelfde kwaliteit.
Quintin heeft een aantal loops in Funky Music zitten van future house, en zijn synth van Bleep it is een synthshot uit die vangaence pakket.
Knas was heel lang een ID, en het klinkt niet precies hetzelfde.
Poster: tparadise
Dames jullie snappen het niet -.-
ten 1ste: Waarschijnlijk zijn die van take over control en let the bass kick door afrojack en chuckie uit de packs gehaald, uit zijn voor ons betekent niet dat de elite dj groep ze nog niet eerder had.
Tem 2de laten ze die loop natuurlijk niet hetzelfde, ze openen hem bijv 3 of 4 op een ander kanaal allemaal anders eq'en en effecten erop gooien en dan layeren ze alles waardoor het voller klinkt en dus beter dan in de pack zelf en met een bassline en subbass eronder klinkt het wel voller en beter.
Poster: RemcoV
Ik heb dat pack waar Knas in zit, sample heet Capone.
Als je de synth dan los hoort, hoor ik geen verschil. (ligt aan mij of heb jij gelijk Joey?)
Poster: RemcoV
Dat is vrijwel onmogelijk, gezien let the bas kick, aftershock en take over control al uit waren voor die pack uberhaupt bestond
Hoe weet je dat misschien was voor ons de pack daarna pas uit maar voor afrojack misschien niet. dat is hetzelfde dat SHM allemaal bootlegs en nieuwe tracks heeft die over 3 maanden pas worden gereleased of vrijgegeven als download
Poster: dondanielo
in mijn ogen maakt het niet uit of je samplet of niet, het komt erop aan hoe je het verwerkt, verpakt en verkoopt
en goed, alleen omdat de massa het leuk vind heet het niet meteen dat het goed is!
het is gewoon voor de massa begrijpbaar..
beste voorbeeld hiervan is pitbull!
iedereen kan ff zo'n track inmekaar samplen en er wat vocals overheen poken.. maarja, hij (betergezegd tijn platenfirma)?heeft het tog goed aangepakt schijnt. ik vind zijn tracks waardeloos en misschien een keer leuk om na een paar biertjes teveel op mee te schreeuwen..
maar dat is mijn mening!
het is niks voor niks mainstream
Poster: Vinnyo
BR>
Wat vind jij goed dan? Een super uitgebreid lied wat moeilijk te maken is maar niemand leuk vind? Aha, dat is natuurlijk wel goed ja!
Hoe weet je dat misschien was voor ons de pack daarna pas uit maar voor afrojack misschien niet. dat is hetzelfde dat SHM allemaal bootlegs en nieuwe tracks heeft die over 3 maanden pas worden gereleased of vrijgegeven als download