Poster: Didier82
Gisteravond voor het eerst 'Live' getest... Wat me opviel is dat de knoppen beter/sneller reageren icm Traktor dan de cdj400, behalve het jogwheel dan. Al met al is het goed werkbaar.
Helaas heb ik 1 ding ontdek waar ik helemaal niet vrolijk van wordt en wat het voor mij ook bijna onwerkbaar maakt. Wanneer je tijdens het draaien op 1 speler overschakelt op CD, werkt de besturing op de anderr speler niet meer en uiteindelijk crashed Traktor. Icm met CDJ400 kan dat w?l!!!!!!
Ik kan nu dus niet meer met cds ?n macbook draaien op 1 avond zonder een onderbreking te hebben...
Poster: will-j
Verwacht er maar niet zo heel veel van. Ervaring vanuit hier. En vergeet niet dat je een digitale mixer (DJM 800 bijv) nodig hebt omdat je er anders gewoon niks aan hebt :p niet veel imo tenminste
Verwacht er maar niet zo heel veel van. Ervaring vanuit hier. En vergeet niet dat je een digitale mixer (DJM 800 bijv) nodig hebt omdat je er anders gewoon niks aan hebt :p niet veel imo tenminste