Scherm DJM800 werkt niet?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

V-Ray    posted on 04-12-2010 15:50
Vraagje aan de ervaren DJM-800 bezitters.

Sinds een tijdje heb ik een nieuw setje staan. Voor de huiskamer-dj een beetje ontdekken en doen enzo. Erg veel lol mee en stapje bij beetje leer ik meer. Echter, het scherm van de DJM 800 werkt regelmatig niet. Soms gaat ie na een tijdje draaien vanzelf aan, maar sinds een tijdje doet ie het gewoon echt niet. Doe ik iets fout, of is ie stuk? Ik kan in de manual niets lezen bij troubleshooting over een display wat niet werkt.

De bediening en de effecten werken verder gewoon prima, dus echt last heb ik er niet van. Maar ja.... je hebt dat ding toch gekocht met werkend scherm. Dus als ie erop zit, moet ie het ook doen.

Voor de duidelijkheid zal ik een plaatje toevoegen.

Setup is: 2x cdj-2000+djm800+mbp, cjd's en mbp gelinkt middels netwerk switch. De cdj's zijn analoog aangesloten op de DJM met tulp kabeltjes.

Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
User edit by V-Ray on 04-12-2010 @ 16:00:31 (39%)
Mod edit by Lead on 04-12-2010 22:35 (14%)

What do you think about Scherm DJM800 werkt niet? ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 04-12-2010 15:54
ik gok dat ie gewoon kapot is hoor, er is geen knopje of functie ofzo die het scherm uit zet
Mathiz    posted on 04-12-2010 16:20
Nog nooit voorgehad met mijn djm dus ik denk dat ie gewoon kapot is . Het display hoort altijd te werken. Ga er is mee langs de winkel zou ik zeggen .
Lead    posted on 04-12-2010 22:34
Het display hoort het gewoon te doen en mits je er geen cola in gegooid hebt zal dit waarschijnlijk onder garantie worden hersteld.

Gewoon even mee terug gaan naar de winkel inderdaad, er is niets wat je zelf kunt doen.
Let the BASS be louder
V-Ray    posted on 05-12-2010 11:51
Dank voor reacties. Dan ga ik even bij de winkel langs.

Ik zie net dat er twee jaar garantie op zit, kleine opluchting aangezien ie op 25-11-2009 aangeschaft is.
Dolivieira    posted on 05-12-2010 13:55
Dan zou ik zeker terug gaan. En wordt zeker gefixt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Jizzy    posted on 21-12-2010 02:16
Poster: V-Ray
Dank voor reacties. Dan ga ik even bij de winkel langs.

Ik zie net dat er twee jaar garantie op zit, kleine opluchting aangezien ie op 25-11-2009 aangeschaft is.

Zodra je hem weer terug hebt zou je dan hier willen posten wat er mee aan de hand was? Misschien kan je er iemand, in de toekomst, me helpen Smile
djroy16    posted on 21-12-2010 08:24
Ik heb? dit probleem ook wel eens gehad. Ik heb toen op alle vier de hoeken van het scherm goed aangedrukt.
De contactpennetjes van het scherm zitten dan niet vast / diep genoeg in de printplaat.

Maar als er garantie opzit, gewoon naar je dealer gaan.
V-Ray    posted on 23-07-2012 19:11
Toch maar eens een late reactie erin; het probleem is onder garantie/coulance gefixt. Dat was een gelukje voor mij;

Ik had de mizer gebruikt gekocht van een jongen die er een factuur bij gedaan had waarvan de factuurdatum even met een jaartje aangepast was?!? Dat kreeg ik te horen van de betreffende winkel waar de djm ooit nieuw gekocht was. Dat is natuurlijk altijd een risico als je gebruikt koopt, maar moedwillig een factuur inscannen en weten te vervalsen is toch wel even een stap te ver.?
?
Hoe dan ook; een bekende dj-shop in Haarlem die iets met tonen en controle doet heeft overleg gehad met Pioneer en het probleem is opgelost. Hier was ik uiteraard erg blij mee. De mixer werkt sindsdien nog steeds probleemloos.?
Dolivieira    posted on 23-07-2012 22:29
Beter voor je vriend. Pioneer is overpriced spul maar de service is top.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 23-07-2012 22:34
Poster: V-Ray
Toch maar eens een late reactie erin; het probleem is onder garantie/coulance gefixt. Dat was een gelukje voor mij;

Ik had de mizer gebruikt gekocht van een jongen die er een factuur bij gedaan had waarvan de factuurdatum even met een jaartje aangepast was?!? Dat kreeg ik te horen van de betreffende winkel waar de djm ooit nieuw gekocht was. Dat is natuurlijk altijd een risico als je gebruikt koopt, maar moedwillig een factuur inscannen en weten te vervalsen is toch wel even een stap te ver.?
?
Hoe dan ook; een bekende dj-shop in Haarlem die iets met tonen en controle doet heeft overleg gehad met Pioneer en het probleem is opgelost. Hier was ik uiteraard erg blij mee. De mixer werkt sindsdien nog steeds probleemloos.?

Degoutant dat je zo geflikt wordt, maar eind goed, al goed, en zoals Doliveira opmerkt, Pioneer topservice
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

137 Users online: 24 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 43.003
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.715.955