Poster: V-Ray
Dank voor reacties. Dan ga ik even bij de winkel langs.
Ik zie net dat er twee jaar garantie op zit, kleine opluchting aangezien ie op 25-11-2009 aangeschaft is.
Poster: V-Ray
Toch maar eens een late reactie erin; het probleem is onder garantie/coulance gefixt. Dat was een gelukje voor mij;
Ik had de mizer gebruikt gekocht van een jongen die er een factuur bij gedaan had waarvan de factuurdatum even met een jaartje aangepast was?!? Dat kreeg ik te horen van de betreffende winkel waar de djm ooit nieuw gekocht was. Dat is natuurlijk altijd een risico als je gebruikt koopt, maar moedwillig een factuur inscannen en weten te vervalsen is toch wel even een stap te ver.?
?
Hoe dan ook; een bekende dj-shop in Haarlem die iets met tonen en controle doet heeft overleg gehad met Pioneer en het probleem is opgelost. Hier was ik uiteraard erg blij mee. De mixer werkt sindsdien nog steeds probleemloos.?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.