Geluid voor carnavalswagen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 02-12-2010 23:41
Omdat ik niet goed er uit kom, maak ik toch maar een topic.

Ik heb redelijk wat verstand van audio / DJ, maar niet erg veel verstand van pa, speakers, versterkers etc.

Ik ben binenn onze carnavalsgroep de persoon die er het 'meeste' van af weet. Happy, laughing

Het zit zo we lopen 3 dagen mee in optochten met carnaval. En omdat binnen onze groep ook jaarlijks vaker feestjes worden gehouden hebben we besloten om eigen geluidsset aan te schaffen.

Echter ik weet totaal niet waar ik naar moet kijken.
Ons budget is maximaal 1000 euro, maar de voorkeur geniet toch meer richting de 600.
(Misschien wordt er zelfs meteen al gezegd, met dit budget kun je niet veel. Dat kan ik heb er gewoon geen verstand van.)

Wat we willen bereiken is dat we leuk geluid hebben voor de 16 personen die achter de wagen lopen. We hoeven niet de hele optocht met onze muziek op te blazen. Wel van belang is dat het geluid gewoon goed is, en dus geen schreeuwend of krakend geluid.

Mijn vraag is dus, kunnen jullie mij adviseren cq op weg helpen.

What do you think about Geluid voor carnavalswagen ??

Vote :   

TH3llC    posted on 02-12-2010 23:55
peavey pro set van bij m*usicstore!
Tekhead    posted on 03-12-2010 00:00
Poster: TH3llC
peavey pro set van bij m*usicstore!

goede keuze deze set.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 03-12-2010 00:02
Poster: Tekhead
goede keuze deze set.

heb heb thuis staan en nog geen moment spijt van gehad, prijs/kwaliteit is zeer goed!
als versterker heb ik er een powermaxx ms 6500 bij, deed altijd wat hij moest doen tot +-2 maanden terug
maar weet nog niet wat er scheelt.
van de speakers zal je zeker geen spijt krijgen.(versterker normaal ook niet^^)
Estacy    posted on 03-12-2010 08:41