Poster: AlainDiaz
Via Recordbox zou voor mij een oplossing kunnen zijn, ook vind ik het een nare omweg, want als wat vrienden van mij komen draaien (met hun cd map) dan hebben hun er niets aan.
@Tekhaed Geen idee. Zou Pioneer ze wel terug moeten nemen van deze webshop dan volgens jou?
@Dav3 Hoe kan ik cd's 'saven' op usb zodat hij de waveforms onthoud als ik de track nog eens draai?
Poster: Estacy
als je ze via internet besteld heb, heb je bedenktijd. dus je kan ze in principe gewoon terugsturen en de verkoper moet je dan je geld teruggeven. even bellen kan natuurlijk geen kwaad
Poster: K0ENE
uilen tegen 2 MK3's?
Poster: djdalex
Was mezelf ook al opgevallen toen ik een? keer achter de 850's stond.
Slecht geimplenteerd. Ook te erg voor woorden dat het zo op de markt wordt gezet.
Van de Pioneer site:
Met Wave Display zie je pieken en dalen in je tracks, zodat je vlot kunt mixen tussen verschillende tracks.
Daar staat niet dat het alleen maar werkt met recordbox. Is toch misleidend dat het zo vermeld wordt?
Laat ze daar bij Pioneer maar eens snel wat aan doen.
Voor mij geen CDJ-850 in iedergeval.
Poster: venziPoster: K0ENE
?
Dat is dus echt ene KUT opmerking:S
?
die jongen heeft eerst vol vertrouwen in de 850's z'n 1000's verkoopt en dan gaan er mensen zo begginen...
stel je niet aan man, dat was natuurlijk niet serieus bedoeld. en hij zegt zelf dat die graag weer 2 mk3's in zijn booth wil.
Poster: DJADMIN
Inderdaad, wat al gezegd is door anderen, ''normaal gebrande cd's zullen enkel tijdens de track hun waveform inladen. Dus stel voor, je stopt een cd er in, je luistert m voor 30 seconden, duwt dan op cue, dan zie je de wave van 30 seconden. Op t moment dat je de cd er uit haalt, gaat je wave ook verloren, dus als je de 2e keer die cd er in duwt, is je wave weg.
Poster: Pedroz
Ik heb ook CDJ850's... Soms mis ik het idd wel dat de waveform op voorhand niet geladen kan worden. Ik denk ook dat dit softwarematig verholpen kan worden. De enige vraag is of pio de moeite zal doen...