Hoe zorg ik dat al mijn mp3 files tegelijk naar wav omgezet kunnen worden? Is hier een programma voor o.i.d?
What do you think about Hoe alle mp3's naar wav tegelijk? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik wil graag mixed in key uitproberen, maar bij de trial kan je alleen wav. files importeren. Ik wil het (nog) niet kopen, eerst kijken hoe het bevalt. En eerlijk gezegd ben ik ook niet echt thuis in de torrents e.d.
Met Format Factory kun je veel in 1 keer converteren naar WAV of een ander bestandsformaat. Nogmaals is het niet verstandig om van MP3 naar WAV te gaan. Maargoed, als het programma niet anders kan, dan heb je geen keuze.
No new postings for 5.393 days. Post CommentThat would be 179.8 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.