een paar dagen geleden had ik een stukje van me track op dit forum gezet. de feedback/kritiek die ik kreeg heb ik geprobeerd toe te passen op het afmaken van de track.
ik kreeg veel kritiek over dat het heel dof klonk, maar nu denk ik dat dat probleem is opgelost.
als het nog steeds dof klinkt, kun je me dan aub tips geven hoe ik het minder dof kan maken?
ook kreeg ik wat kritiek op me naam, dus ik zat er over te denken om mijn naam te veranderen in 'funky oil'.
dus wat vinden jullie van die naam? (funky oil)
ik sta open voor kritiek en ik zou graag wat tips/feedback willen hebben, zodat ik mijn toekomstige tracks beter kan maken.
btw, in mijn track komen 2 climaxen voor, maar die zijn precies hetzelfde. is dat normaal bij een house track of hoort de 2e climax anders te zijn dan de 1e?
thx
edit: ik heb zelf een beetje geprobeerd om het af te mixen,
nieuwe link: http://soundcloud.com/heldens/funky-oil-cmon-and-dance-original-mix-1
over de speakers: ik gebruik KRK systems. zijn hele goede speakers dacht ik en het klinkt niet dof als ik mijn track op die speakers luister, maar als ik mijn track met normale oortjes/speakers luister, dan klinkt het idd erg dof.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message