Guestmix @ D.U.T.C.H. Radio? (Trance) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RoyBeware    posted on 30-11-2010 10:06
Hallo DJResource members,

Afgelopen maandag heb ik een Guestmix gemaakt voor DUTCH Radio (http://www.dutch-radio.nl) en het is de bedoeling dat ik het draadje weer doorgeef aan de volgende Trance DJ.
Ik heb al een aantal DJ's gevraagd, maar tot op heden geen reactie gehad, vandaar dat ik een topic start.

Vind jij het leuk om een keer een goede Trance Gastmix te maken voor DUTCH Radio?
Stuur mij dan een PM of reageer op dit topic, ik geef dan het e-mailadres zodat jij de verdere informatie krijgt in je Inbox.

Datum: 6 December 2010
Genre: Trance
Duur: 60 minuten
Bitrate: 192kB/s

Korte inleiding over D.U.T.C.H. Radio

D.U.T.C.H. Radio is een online Trance radioshow dat wekelijks op maandag tussen 17:00 en 18:00 uur (Nederlandse tijd) wordt uitgezonden via Party107.com. Het concept houdt in dat elke week een andere Nederlandse Trance DJ de D.U.T.C.H. Radioshow verzorgd en daarna het stokje doorgeeft aan een andere Nederlandse Trance DJ. Zo zal elke week een nieuwe trance dj de kans krijgen om zijn trance mix te delen met vrienden en luisteraars over de hele wereld.

In 2005 bedacht Jan Gerben, beter bekend als dj Jay G, het concept D.U.T.C.H. Radio. Met elke maand een speciale Nederlandse gastmix van helden als Ferry Corsten, Marcel Woods, Mark Norman, Menno de Jong, Leon Bolier, Joop en vele anderen. Ook wisselde hij dit af met geweldige gastmixes van minder bekende dj?s uit Nederland. De show is 3 jaar lang uitgezonden via verschillende online radiostations.

edit: Sorry voor de tekstopmaak, maar op de een of andere manier word deze niet goed weergegeven.
User edit by RoyBeware on 30-11-2010 @ 10:07:07 (7%)

What do you think about Guestmix @ D.U.T.C.H. Radio? (Trance) ??

Vote :   

Ambu-Lans    posted on 30-12-2010 12:15
Poster: Ambu-Lans
Hey DJR's,

Vind je het leuk om jezelf en jouw 60min. trance-mix via D.U.T.C.H. radio en www.party107.com te promoten? Wordt dan?MIJN opvolger?en stuur me nog DEZE week een PM. Dan zorg ik i.o.m. www.dutch-radio.nl dat jouw set komende maandag over de hele wereld te horen is....

Thanx,
Ambu-Lans

Opvolger is bekend.... a.s. maandag uitzending tussen 17.00-18.00uur op www.party107.com
Pioneer 400-400-400

This is an old Topic

No new postings for 5.240 days.
 Post CommentThat would be 174.7 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: Lead & 3 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 58.361
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.168.974