Poster: MaximDJ
BR>
Mischa, ik wil je graag de deur wijzen van DJR. Helaas ben ik geen admin...
Dat geval komt hier op DJR, kakelt van alles in het rond alsof hij wel een minderwaardigheidscomplex heeft (of het nou waar is of niet), doet alsof hij God DJ is, en loopt vervolgens ook nog eens hier mensen uit te schelden met zn 127 posts.
Poster: Mathiz
regel mij anders een back 2 backje met dave lambert of in noxx /caf? d'anvers :p dan praten we nog is
Poster: DJ_OB
Ja of jij,
miss ben je wel door je oom genaait en heeft die alleen about this mac aangepast en toen de rekening opgestuurd xD
Poster: DJMischaa
Ach ga met Tekhed spelen joh, zeikerd
Poster: MaximDJ
BR>
T zal de puberleeftijd wel zijn........
Poster: DJMischaa
Aangezien het nu met de feestdagen zit heb ik daar een tijdje niet gedraait. Eind januari, begin februari begin in daar weer.
Toevallig 19 December 2009?
Poster: Mixt-Ape
Wij moeten je niet belachelijk maken, jij bent zo vriendelijk om al het werk voor ons te doen!
Poster: NIekh
Denk dat er zo onderhand ook wel een slotje op dit topic kan..
Poster: Limb-Girdle
Mischaa, als we een laptop bij jouw oom laten ombouwen, krijgen we:
[afbeelding]
haar er dan ook bij?
om nou een foto van zijn vriendin te posten vind ik erg zwak... wat heeft zij er mee te maken?
Ken Mischa persoonlijk, is zijn vriendin.
Ze heeft er niks mee te maken, dus vind het dan ook een beetje raar dat ze er bij gehaald word.
Komop Mischaa,
Ik heb net je hyves bekeken en heb best respect voor de nummers die je gemaakt hebt. Zitten best dingen tussen waarvan ik zou willen dat ik het ook kon.
Maar je snapt toch wel dat als je met verhalen komt over je macbook die onmogelijk zijn dat wij daar op reageren?
Poster: Limb-Girdle
Is inderdaad niet helemaal netjes geweest van me om haar erbij te betrekken.
Maar een degelijke vrouwensmaak heeft miesjaah wel
Ken Mischa persoonlijk, is zijn vriendin.
Ze heeft er niks mee te maken, dus vind het dan ook een beetje raar dat ze er bij gehaald word.