welke mac book? (5/8)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

timmy90    posted on 29-11-2010 23:47
hallo,

ik ga een van de komende weken een mac book aanschaffen,

ik denk dat ik sowieso best voor de pro-serie ga.

maar welke neem ik het best?

deze dient enkle voor serato en voor NIETS anders.

wel moet er voldoende geheugen opstaan voor een hele hoop muziek!

grtjs timmy

What do you think about welke mac book? ??

Vote :   

DJ_OB    posted on 03-01-2011 15:35
Ik wil hier geen discussie op laten waaien hoor,

maar heb alles doorgelezen maar nog steeds geen verklaring gevonden hoe die processor in je mb 13 inch komt? Misschien dat je dat nog even wil posten Winking my eye

Overigens heb ik bij deze het bewijs dat mijn macbook pro uitgerust is met een i10! (let even niet op de achtergrond)

User edit by DJ_OB on 03-01-2011 @ 15:38:03 (48%)
DJMischaa    posted on 03-01-2011 15:37
Poster: DJ_OB
Ik wil hier geen discussie op laten waaien hoor,

maar heb alles doorgelezen maar nog steeds geen verklaring gevonden hoe die processor in je mb 13 inch komt? Misschien dat je dat nog even wil posten Winking my eye

Overigens heb ik bij deze het bewijs dat mijn macbook pro uitgerust is met een i10! (let even niet op de achtergrond)

[img]http://easy-upload.nl/f/f0llx2M1.png[/img]

Ik snap niet waarom jullie zo fucking lullig moeten doen, ik kap hier mee want jullie WILLEN mij gewoon niet geloven. Jullie zijn echt een stelletje kleine kinderen bij elkaar gewoon.
Hardshort    posted on 03-01-2011 15:38
3.8ghz i5 in een mbp 13,3 is onmogelijk.. En tin er afzuigen of weet ik veel wat voor onzin en de boel er weer op solderen lijkt me onmogelijk, mede omdat de hele sockets niet overeenkomen..

Anyway @Timmy90 ik raad je een gewone simpele 13,3 mbp aan, met een eventuele HDD upgrade. Meer dan genoeg voor Serato/Traktor/etc en ook nog eens degelijk. Ik snap sowiso niet waarom er altijd van die overkill specs gegeven worden.

Edit: +1 voor de i10 Cool
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
User edit by Hardshort on 03-01-2011 @ 15:41:16 (6%)
Bambilaner    posted on 03-01-2011 15:44
Poster: Hardshort
3.8ghz i5 in een mbp 13,3 is onmogelijk.. En tin er afzuigen of weet ik veel wat voor onzin en de boel er weer op solderen lijkt me onmogelijk, mede omdat de hele sockets niet overeenkomen..

Anyway @Timmy90 ik raad je een gewone simpele 13,3 mbp aan, met een eventuele HDD upgrade. Meer dan genoeg voor Serato/Traktor/etc en ook nog eens degelijk. Ik snap sowiso niet waarom er altijd van die overkill specs gegeven worden.

Heel fijn plan van eens terug on-topic te? gaan!

Ik vind het ook vaak zwaar overdreven wat mensen gebruiken om traktor of serato alleen te draaien.

Ik ken genoeg mensen die een gewone witte macbook gebruiken om serato te draaien, en er nog vanalles mee doen, en helemaal geen klachten hebben

Ikzelf gebruik trouwens voor Traktor een Dell businesslaptopje, dat ik nog voor allerlei andere toepassingen gebruik. Even compact als een standaard macbook (14' en lekker dun) ook met een volledige aluminiumbehuizing, en krachtig genoeg.
www.facebook.com/vinniebegooddj
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 15:46
Timmy, ik raad je de 13,3' Macbook Pro aan, maar ik zou hem upgraden naar een i5 3.8 GHz, dat doen alle geniale mensen tegenwoordig.

Hey jongens, heb ik al verteld dat mijn oom de eigenaar van Disneyland is?
User edit by Mixt-Ape on 03-01-2011 @ 15:49:03 (63%)
sweebee    posted on 03-01-2011 15:49
hehe, 'extra grote soldeerbout' ooit een processor van de onderkant gezien? :P daar kun je niet met een soldeer bout bij. enige oplossing is een Reflow oven of iets dergelijks.

maaargoed.
User edit by sweebee on 03-01-2011 @ 15:52:35 (3%)
Hardshort    posted on 03-01-2011 15:50
Die witte macbookjes doen het inderdaad ook prima, maar voor de robuustheid zou ik persoonlijk eerder voor een pro gaan. Verder kun je ook gerust een wat ouder model nemen, Serato & traktor draaien ook daar prima op, zolang er maar een Intel in zit.

@bambilaner Welk type Dell heb jij als ik vragen mag ? Met een Alu behuizing zie je niet zo vaak.
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
DJ_OB    posted on 03-01-2011 15:52
Werkt er misschien nog een oom bij intel op de developers afdeling? Heb ff een site van intel gecheckt:

http://www.intel.com/products/processor/corei5/mobile/specifications.htm
http://www.intel.com/products/processor/corei5/specifications.htm

En kan misschien aan mijn niet geupgrade 15 inch scherm liggen, maar ik zie nergens 3.8 Ghz in de tabellen
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 15:54
Oh snap.
DJMischaa    posted on 03-01-2011 15:58
Haha jullie faalen zo hard he! Homo's
Mixt-Ape    posted on 03-01-2011 15:59
Ah, daar valt echt niks op terug te zeggen. Touch?!
User edit by Mixt-Ape on 03-01-2011 @ 16:00:02 (24%)
Bambilaner    posted on 03-01-2011 15:59
Poster: Hardshort
Die witte macbookjes doen het inderdaad ook prima, maar voor de robuustheid zou ik persoonlijk eerder voor een pro gaan. Verder kun je ook gerust een wat ouder model nemen, Serato & traktor draaien ook daar prima op, zolang er maar een Intel in zit.

@bambilaner Welk type Dell heb jij als ik vragen mag ? Met een Alu behuizing zie je niet zo vaak.

Vostro 3300
Zeer tevreden van...
www.facebook.com/vinniebegooddj
DJ_OB    posted on 03-01-2011 16:00
Ja of jij,

miss ben je wel door je oom genaait en heeft die alleen about this mac aangepast en toen de rekening opgestuurd xD
sweebee    posted on 03-01-2011 16:02
Poster: DJMischaa

wat is er mis met homo's?

Ja of jij,

miss ben je wel door je oom genaait en heeft die alleen about this mac aangepast en toen de rekening opgestuurd xD

Scherp XD
Ywe    posted on 03-01-2011 16:05
lief zijn jongens....

Ik heb de goedkoopste macbook pro, 13 inch dus, en ben er zeer tevreden. Ik heb er externe schijf bij gehaald van 500 GB (WD MyPassport, in dezelfde kleur als de macbook en met voeding via Firewire 800) en daar heb ik al mijn oude muziek op staan. De dingen die ik draai staan op harde schijf zelf. En dan heb ik nog heul veul over voor films ed
DJMischaa    posted on 03-01-2011 16:14
Ja of jij,

En ik vond het heerlijk!
sweebee    posted on 03-01-2011 16:14
@ DJ_OB welk programmatje gebruik je om text in bestanden te veranderen? gebruik zelf de standaard text editor maar is nogal onhandig :P
DJ_OB    posted on 03-01-2011 16:18
Coda, maar dat is betaald
gebruikte vroeger smultron dat is wel gratis en werkt ook prima Winking my eye
TH3llC    posted on 03-01-2011 16:22
damn, heb blijkbaar iets gemist..
nuja.. mischa ik zou zeggen BUSTED!
dat word een rood vakje, of misschien zelfs vlaggetje^^
racist
User edit by TH3llC on 03-01-2011 @ 16:26:53 (87%)
DJMischaa    posted on 03-01-2011 16:41
Poster: TH3llC
dat word een rood vakje, of misschien zelfs vlaggetje^^

Spannend
-FLoriZ-    posted on 03-01-2011 16:46
Ik snap niet waarom jullie zo fucking lullig moeten doen, ik kap hier mee want jullie WILLEN mij gewoon niet geloven. Jullie zijn echt een stelletje kleine kinderen bij elkaar gewoon.
  Gaat heen en keert niet erug.

En ik vond het heerlijk!

Wie heeft het mobiele nummer van Il*a? We hebben een nieuwe BFF4evaaaaaaa??h voor 'm.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MaximDJ    posted on 03-01-2011 16:49

Mischa, ik wil je graag de deur wijzen van DJR. Helaas ben ik geen admin...
Dat geval komt hier op DJR, kakelt van alles in het rond alsof hij wel een minderwaardigheidscomplex heeft (of het nou waar is of niet), doet alsof hij God DJ is, en loopt vervolgens ook nog eens hier mensen uit te schelden met zn 127 posts.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJMischaa    posted on 03-01-2011 16:58
Poster: MaximDJ
BR>

Dat geval komt hier op DJR, kakelt van alles in het rond alsof hij wel een minderwaardigheidscomplex heeft (of het nou waar is of niet), doet alsof hij God DJ is, en loopt vervolgens ook nog eens hier mensen uit te schelden met zn 127 posts.

Ach ga met Tekhed spelen joh, zeikerd
NIekh    posted on 03-01-2011 16:58
Poster: MaximDJ

+1

En nu weer lekker ontopic Happy, laughing
User edit by NIekh on 03-01-2011 @ 16:58:52 (5%)
Mathiz    posted on 03-01-2011 17:07
ik vind niet dat mischaa moet vergleken worden met ilja dat was nog 1000000X erger die kerel dacht dat hij beter was als tiesto !

Mischaa je verhalen lijken mij ook soms sterk :p vooral het laundry day verhaal Winking my eye Dus misschien even gas terug nemen of duidelijk verklaren ! regel mij anders een back 2 backje met dave lambert of in noxx /caf? d'anvers :p dan praten we nog is Happy, laughing
User edit by Mathiz on 03-01-2011 @ 17:09:24 (35%)

77 Users online: 10 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 17.112
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.486