Poster: DJ_OB
Ik wil hier geen discussie op laten waaien hoor,
maar heb alles doorgelezen maar nog steeds geen verklaring gevonden hoe die processor in je mb 13 inch komt? Misschien dat je dat nog even wil posten![]()
Overigens heb ik bij deze het bewijs dat mijn macbook pro uitgerust is met een i10! (let even niet op de achtergrond)
[img]http://easy-upload.nl/f/f0llx2M1.png[/img]
Poster: Hardshort
3.8ghz i5 in een mbp 13,3 is onmogelijk.. En tin er afzuigen of weet ik veel wat voor onzin en de boel er weer op solderen lijkt me onmogelijk, mede omdat de hele sockets niet overeenkomen..
Anyway @Timmy90 ik raad je een gewone simpele 13,3 mbp aan, met een eventuele HDD upgrade. Meer dan genoeg voor Serato/Traktor/etc en ook nog eens degelijk. Ik snap sowiso niet waarom er altijd van die overkill specs gegeven worden.
Poster: Hardshort
Die witte macbookjes doen het inderdaad ook prima, maar voor de robuustheid zou ik persoonlijk eerder voor een pro gaan. Verder kun je ook gerust een wat ouder model nemen, Serato & traktor draaien ook daar prima op, zolang er maar een Intel in zit.
@bambilaner Welk type Dell heb jij als ik vragen mag ? Met een Alu behuizing zie je niet zo vaak.
Poster: DJMischaa
Haha jullie faalen zo hard he! Homo's
Ja of jij,
miss ben je wel door je oom genaait en heeft die alleen about this mac aangepast en toen de rekening opgestuurd xD
Ja of jij,
miss ben je wel door je oom genaait en heeft die alleen about this mac aangepast en toen de rekening opgestuurd xD
Poster: TH3llC
dat word een rood vakje, of misschien zelfs vlaggetje^^
Poster: DJMischaaGaat heen en keert niet erug.
Ik snap niet waarom jullie zo fucking lullig moeten doen, ik kap hier mee want jullie WILLEN mij gewoon niet geloven. Jullie zijn echt een stelletje kleine kinderen bij elkaar gewoon.
En ik vond het heerlijk!
Haha jullie faalen zo hard he! Homo's
Poster: MaximDJ
BR>
Mischa, ik wil je graag de deur wijzen van DJR. Helaas ben ik geen admin...
Dat geval komt hier op DJR, kakelt van alles in het rond alsof hij wel een minderwaardigheidscomplex heeft (of het nou waar is of niet), doet alsof hij God DJ is, en loopt vervolgens ook nog eens hier mensen uit te schelden met zn 127 posts.
Poster: MaximDJ
Mischa, ik wil je graag de deur wijzen van DJR. Helaas ben ik geen admin...
Dat geval komt hier op DJR, kakelt van alles in het rond alsof hij wel een minderwaardigheidscomplex heeft (of het nou waar is of niet), doet alsof hij God DJ is, en loopt vervolgens ook nog eens hier mensen uit te schelden met zn 127 posts.