What do you think about [M] Party People (DiVario-Dynamite Bootleg) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Edit : hmmm....vind 't altijd beetje jammer...heb je een heel goed nummer....en dat moet dan overtroffen worden door een bootleg. Dat is de kunst. Is dat bij deze gelukt ? Nee, in mijn ogen passen de nummers misschien bij elkaar, maar juist door de vocalen van dynamite is het zo'n grote hit geworden. Die worden hier helemaal uit het verband getrokken....
Tenminste, zo beoordeel ik het. Ik denk verder wel dat het een leuk idee is, en mixtechnisch nog niet eens zo slecht, op enkele timingpunten na...maar dat is niet storend. Ik zou voor de volgende bootleg misschien een minder vet / bekend nummer pakken, en die ''verbeteren''...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 30-11-2010 @ 22:01:40 (100%)
De timing zit er inderdaad niet altijd op, maar is wel express gedaan xd
DJADMIN,
bedankt voor je mooie feedback..
je hebt misschien wel gelijk, maar wou er toch eens iets mee proberen doen,
Nu, het moet niet overtroffen worden, het is eerder gewoon een andere versie
ik vind het wel een bruikbaar nummer geworden :d
Het is ook niet dat ik zeg dat het geen goed nummer is...alleen waarom ik m niet gebruik !
En dat jij m gebruikt ... alleen goed ! Er is niks mooiers dan mensen mee te zien zingen / te zien dansen / los te zien gaan op JOUW nummers / bootlegs
edit; inderdaad leuk gedaan, alleen wat de 'mede dj's' al zeggen; de timing..
User edit by timjesse123 on 05-12-2010 @ 12:51:34 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community