Ik en het? 6de jaar geven zoals jaarlijkse gewoonten een 100dagen fuif. Dit gaat door op vrijdag 11 februari in het OCO te Oostakker(Gent). En daar komt naar jaarlijkse gewoonten een 500 man op af. Hiervoor zoeken wij nog DJ's die commerci?le dance/muziek draaien. De vergoeding is bespreekbaar, maar we hebben een beperkt budget.
Ben je nog steeds geintresseerd? Stuur dan naar wolfgang_verhoeven@hotmail.com met gegevens: Demo( max 30min.), cv, link naar je sociale media site's, etc.
Vriendelijke groeten, Het 6de jaar EDUGO de toren
What do you think about Gezocht DJ's: 100dagen fuif ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
DJ's die mail's stuurden: ik beslis niet alleen over de keuze's. Dus het zal wel eventjes duren voor de knoop is doorgehakt. Want met de komende examens, hebben we niet veel tijd om samen te komen. Maar we geven iedereen een antwoord terug!
@jannickv:Het publiek is van ongeveer 14 tot 19 jaar.
@LikQuint:Een 100dagen fuif is voornamelijk bedoeld om geld in te zamelen voor 100dagen zelf. 100dagen is de dag voor 6de jaars, met toneel, eten, een leuke activiteit, etc.
Poster: LLCoolP heet dat niet cresostemos (spreek uit als: kresos te mos ?) Ben even aan t kijken naar de afstand?, toch wel ver vanuit snelweg geleen> maasmechelen
in de ene streek noemt men het cresostemos, in de andere streek 100 dagen, in nog een andere streek retorica
Heej ik ben deejay van 16-17 jaar ik draai vooral house en electro , heb al redelijk wat ervaring en heb eigen pioneers cdj900 + mixer , ik vraag niet veel omdat mijn doel is de mensen te doen dansen en ze uit hun dak te alten gaan ipv geld te verdienen
Crap dat ik geen setje kan opnemen.. (laptop doet ambetant).
Ik ben DJ Trust6 die wel ook wel op fuiven van KLJ zeveneken draaide?(en op de komdende fuiven van chiro lochristi ook). Dus misschien dat je me daar wel al bezig gehoord hebt.
Een demo zal niet lukken, maar moest je toch interesse hebben (ik ben ook van lochristi dus bezorgen gear is ook geen probleem als je er nog nodig hebt).
groetjes
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.272 days. Post CommentThat would be 175.7 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...