Poster: Renzis
@Bonchanoize, ben ik niet helemaal met je eens. Het is een prima programma dat in principe heel logisch werkt. Zoek op youtube maar eens tutorials. Heel veel dingen worden je daar duidelijk uitgelegd. Daarnaast wordt je pro door oefening en dat kost tijd, of je nou FL gebruikt of een ander programma. Die technische bagage ga je ontwikkelen door lekker te klooien, uitleg te krijgen (tutorials) en de feedback op je tracks aan te nemen
Poster: Bonchanoize
Ja, vooral die feedback vlot lekker :P
Misschien heb je wel gelijk, maar het is moeilijk om bruikbare tutorials te vinden. Er zijn er zodanig veel, en 9/10 ervan zijn waardeloos. Ik heb al enkele tutorials bekeken van een uur lang, en na afloop zeg ik vaak: ja dat wist ik al.
Poster: main
dus moet je meer oefenen.
ik heb in mn fl bestanden mapje nu precies: 389 bestanden (precies nu gecheckt) en er staan er nog 7 op mn bureaublad (ook nu.) en zolang produce ik nog niet, en er worden ook dingen weggegooid! dus proberen = key
Poster: Oliviero
check
ik vind die synth niet echt lekker klinken :S
als ik jou was zou ik een goede sample pack kopen/downloaden (zoals die van vengeance) en dan daar gewoon een synth uit halen en die dan verder bewerken.
in je climax klinkt die electro synth te hard, want je hoort die bassline bijna niet, terwijl dat wel een mooie bassline is.
die 2e climax is beter dan de 1e vind ik. dus ik zou de 1e climax gewoon precies hetzelfde doen als die 2e.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.