[P] Bonchanoize - I Viddy You
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bonchanoize    posted on 28-11-2010 16:41
Zelfgemaakte track die ik vorige week met FlStudio op relatief korte tijd in mekaar heb geflanst.
Hij kan nog wat bewerkt worden, maar ik lees graag nu al jullie reacties.

(Soundcloud-URL in hidden message)

PS: ik heb een [P] voor mijn post gezet van 'Productions', dat klopt toch h??

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Let the magic begin

What do you think about [P] Bonchanoize - I Viddy You ??

Vote :   

Sebasz    posted on 28-11-2010 16:50
c
Vinnyo    posted on 28-11-2010 16:52
heck
Bonchanoize    posted on 28-11-2010 16:54
Even zeggen dat ik nog een beginner ben, dus niet t? grof aub :P
Let the magic begin
Renzis    posted on 28-11-2010 17:28
Checken we

Edit: Je moet nog wel flink wat leren man, maar de basis ligt er al. De kick moet sowieso harder en zwaarder! De rest van sounds mag voller, dit kan je met eq'en en fx best doen. Verder ontbreekt hij nog veel dynamiek! Probeer er een mooi lopend geheel van te maken.

Ik vind je synth wel tof!

Succes ermee!
User edit by Renzis on 28-11-2010 @ 17:34:15 (100%)
Bonchanoize    posted on 28-11-2010 17:43
Dank je voor de reactie.
FlStudio is echt niet gemakkelijk om mee te werken, en ik ken niemand die er echt goed mee weg kan, bijgevolg kan ik er dus niet goed mee werken. Je kan niet pro worden met FlStudio door gewoon wat rond te klooien.
Ik heb dus niet echt de technische bagage om een volwaardige track te maken. Maar ik doe men best Winking my eye
Let the magic begin
Renzis    posted on 28-11-2010 17:58
@Bonchanoize, ben ik niet helemaal met je eens. Het is een prima programma dat in principe heel logisch werkt. Zoek op youtube maar eens tutorials. Heel veel dingen worden je daar duidelijk uitgelegd. Daarnaast wordt je pro door oefening en dat kost tijd, of je nou FL gebruikt of een ander programma. Die technische bagage ga je ontwikkelen door lekker te klooien, uitleg te krijgen (tutorials) en de feedback op je tracks aan te nemenWinking my eye
Bonchanoize    posted on 28-11-2010 18:00
Poster: Renzis
@Bonchanoize, ben ik niet helemaal met je eens. Het is een prima programma dat in principe heel logisch werkt. Zoek op youtube maar eens tutorials. Heel veel dingen worden je daar duidelijk uitgelegd. Daarnaast wordt je pro door oefening en dat kost tijd, of je nou FL gebruikt of een ander programma. Die technische bagage ga je ontwikkelen door lekker te klooien, uitleg te krijgen (tutorials) en de feedback op je tracks aan te nemenWinking my eye

Ja, vooral die feedback vlot lekker :P
Misschien heb je wel gelijk, maar het is moeilijk om bruikbare tutorials te vinden. Er zijn er zodanig veel, en 9/10 ervan zijn waardeloos. Ik heb al enkele tutorials bekeken van een uur lang, en na afloop zeg ik vaak: ja dat wist ik al.
Let the magic begin
Mon-D    posted on 28-11-2010 19:00
tjek
DjBeunhaas    posted on 30-11-2010 11:46
check
T1psY    posted on 01-12-2010 00:07
check
DelCortez    posted on 01-12-2010 21:49
x
main    posted on 01-12-2010 21:52
Poster: Bonchanoize
Ja, vooral die feedback vlot lekker :P
Misschien heb je wel gelijk, maar het is moeilijk om bruikbare tutorials te vinden. Er zijn er zodanig veel, en 9/10 ervan zijn waardeloos. Ik heb al enkele tutorials bekeken van een uur lang, en na afloop zeg ik vaak: ja dat wist ik al.

dus moet je meer oefenen.
ik heb in mn fl bestanden mapje nu precies: 389 bestanden (precies nu gecheckt) en er staan er nog 7 op mn bureaublad (ook nu.) en zolang produce ik nog niet, en er worden ook dingen weggegooid! dus proberen = key
Bonchanoize    posted on 01-12-2010 22:02
Poster: main
dus moet je meer oefenen.
ik heb in mn fl bestanden mapje nu precies: 389 bestanden (precies nu gecheckt) en er staan er nog 7 op mn bureaublad (ook nu.) en zolang produce ik nog niet, en er worden ook dingen weggegooid! dus proberen = key

ik heb er een stuk of 100, maar meestal zijn dat zeer korte bestandjes en ik heb de doorzetting (?) en meestal de zin niet om er meer mee te doen
Let the magic begin
main    posted on 01-12-2010 22:05
dat heeft iedereen, heb er max 30-40 waar ik meer dan 1:30 ? 2:00 heb
Oliviero    posted on 09-01-2011 15:57
check

ik vind die synth niet echt lekker klinken :S
als ik jou was zou ik een goede sample pack kopen/downloaden (zoals die van vengeance) en dan daar gewoon een synth uit halen en die dan verder bewerken.
in je climax klinkt die electro synth te hard, want je hoort die bassline bijna niet, terwijl dat wel een mooie bassline is.
die 2e climax is beter dan de 1e vind ik. dus ik zou de 1e climax gewoon precies hetzelfde doen als die 2e.
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 09-01-2011 @ 16:00:58 (100%)
Bonchanoize    posted on 09-01-2011 16:04
Poster: Oliviero
check

ik vind die synth niet echt lekker klinken :S
als ik jou was zou ik een goede sample pack kopen/downloaden (zoals die van vengeance) en dan daar gewoon een synth uit halen en die dan verder bewerken.
in je climax klinkt die electro synth te hard, want je hoort die bassline bijna niet, terwijl dat wel een mooie bassline is.
die 2e climax is beter dan de 1e vind ik. dus ik zou de 1e climax gewoon precies hetzelfde doen als die 2e.

I hear you, is een beetje dezelfde kritiek die ik er zelf op heb. De synth zou normaal gezien niet zo slecht moeten zijn, want ik heb hem gemaakt met behulp van een talentvolle producer, maar misschien is het niet jouw stijl. Zowel de synth als de bassline zijn gemaakt met de 3xoscillator, maar nu ben ik een beetje aan het experimenteren met de toxic biohazard. Ik zal na de examens ook eens kijken voor de vengeance pack
Let the magic begin

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

272 Users online: 56 Guests (216 Unknown)
Pages generated today : 61.166
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.396.697