Poster: Ziax
ik denk dat eum... IKEA wel de oplossing brengt :D
Poster: juhteduh
gewoon roestvrijstale Capita poten er onder van 16 centimeter!
8 euro voor 4 pootjes....
Poster: Estacy
ikea expedit is echt bout meubel. wiebelig, goedkoop hout. voor de prijs erg leuk, maar verwacht er niet te veel van. heb em hier ook maar ben er niet echt over te spreken. Als je er pootjes onder zet, maak die dan vast aan een stevige plaat (mdf ofzo) en zet daar je meubel op. boren in je ikea meubel heeft geen zin aangezien de zijkanten niks meer dan dunne plakjes hout met een honingraat karton structuur.
Poster: ErikMegens
Dank u
dav jij bedoelt die met nog in het midde met kleine vakjes?</
Klopt; die bedoel ik ja.
Poster: Estacy
ikea expedit is echt bout meubel. wiebelig, goedkoop hout. voor de prijs erg leuk, maar verwacht er niet te veel van. heb em hier ook maar ben er niet echt over te spreken. Als je er pootjes onder zet, maak die dan vast aan een stevige plaat (mdf ofzo) en zet daar je meubel op. boren in je ikea meubel heeft geen zin aangezien de zijkanten niks meer dan dunne plakjes hout met een honingraat karton structuur.
Poster: _Ivan_heel erg bedankt voor het idee! ik ga binnekort effe naar de ikea in eindhoven en dan hoop ik maar dat ik daar alles kan vinden
Ik werk zelf bij IKEA, en heb zelf thuis ook m'n apparatuur op Expedit meubels staan.
De Expedit meubels zijn prima maar kunnen in principe maar een belasting aan van 13 kg, daar vergissen veel mensen zich in, want we krijgen veel kasten terug die verticaal zijn geplaatst op poten(ook vaak verkeerd geplaatst onder het meubel) en die dan te zwaar belast zijn waardoor ze doormidden breken of gaan scheuren.
Wanneer je de kast uitsluitend gebruikt om apparatuur op te zetten en wat kleine spulletjes in te leggen zijn vier poten op de hoekpunten voldoende.
Ga je de kast echter intensief gebruiken en helemaal volstoppen met platen. Dan raden we aan om bij het verticaal plaatsen van een de kast, 5 (Capita) pootjes te gebruiken. 4 poten op de hoek punten en 1 in het midden. Dit is echter wel een dure oplossing omdat je dan twee pakjes van 4 poten moet kopen. Tip: Bij de koopjeshoek liggen (bij Ikea Duiven tenminste) ook regelmatig Capita pootjes los voor een euro, dat scheelt alweer een heel pakje poten kopen, en zo geef je maximale stabiliteit aan je kast.
Poster: _Ivan_
en 1 in het midden
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.