DJR msn groep.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJSHAK3S    posted on 23-11-2010 21:13
Hey mensen.
Ik zag dat er een soundcloud groep van djr was maar.
Is er ook een msn groep?
Als er geen is zal ik er een maken (ja ik heb toestemming Winking my eye

What do you think about DJR msn groep. ??

Vote :   

main    posted on 23-11-2010 21:17
ja, er is er een.

group304274@groupsim.com
Limb-Girdle    posted on 23-11-2010 21:18
Poster: DJSHAK3S
Hey mensen.
Ik zag dat er een soundcloud groep van djr was maar.
Is er ook een msn groep?
Als er geen is zal ik er een maken (ja ik heb toestemming Winking my eye

Als je toestemming hebt om een DJR MSN groep te maken, dan zal je ook moeten weten of er wel of geen groep is. Volgens mij heb je nog geen toestemming gekregen van de admins (Lead of W.I.M)... je zou ze even een PM kunnen sturen met daarin jouw verzoek.
Het aanmaken VOORDAT je toestemming hebt, wordt meestal niet gewaardeerd Winking my eye.
Where the music meets the deejay!
TH3llC    posted on 23-11-2010 21:19
het is idd nogal raar..
je hebt toestemming en toch weet je niet of er een groep is?
W.i.M    posted on 23-11-2010 21:32
Poster: TH3llC
het is idd nogal raar..
je hebt toestemming en toch weet je niet of er een groep is?

hij heeft inderdaad overlegd en omdat ik niet precies wist of er nog een msn groep bestond mocht hij er een aanmaken indien er geen een meer is. Ik heb me er zelf niet zoveel mee bezig gehouden om te weten wat de status is van de bestaande msn groep.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
main    posted on 23-11-2010 21:38
en mijn post met het accountje van onze djr groep gaat weer lekker voorbij zonder dat iemand ernaar kijkt...

group304274@groupsim.com

slotje.
Awave    posted on 25-11-2010 13:50
^bedankt voor je bijdrage met je twee posts, vooral omdat je niet leest wat er in de andere posts staat.
+1
dJORD    posted on 25-11-2010 16:41
Poster: Awave
^bedankt voor je bijdrage met je twee posts, vooral omdat je niet leest wat er in de andere posts staat.
+1

Wat is dan de bijdrage van jouw post? in ieder geval veel minder dan de posts van main (deze post is ook niet erg nuttig maar ik begin hier niet te muggenziften)
main    posted on 25-11-2010 18:13
Poster: Awave
+1

beetje jammer dat je niet snapt dat ik de posts lees, en dat wim ongelijk heeft.

er is een djr chatgroep, voor de 3e keer:
group304274@groupsim.com
deze heeft iets van 117 leden en er zijn altijd mensen online. of er veel gepraat word?
iedere dag minstens 1x.

W.i.M    posted on 25-11-2010 18:47
Poster: main
beetje jammer dat je niet snapt dat ik de posts lees, en dat wim ongelijk heeft.

er is een djr chatgroep, voor de 3e keer:
group304274@groupsim.com
deze heeft iets van 117 leden en er zijn altijd mensen online. of er veel gepraat word?
iedere dag minstens 1x.

ik heb gezegd dat ik niet wist of er nog eentje was, dan heb ik geen ongelijk volgens mij Cool

Dit topic wilde ik open laten omdat er misschien nog wat nuttigs over gezegd zou worden maar ik zie dat dit niet het geval is en sluit dit topic dus maar.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

211 Users online: 107 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 39.350
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.642