Poster: LimbGirdle
Handig, maar vanwaar de keuze om een eigen masked URL te maken, in plaats van 1 van de vele andere sites die hetzelfde kunnen?
Poster: W.i.M
Hier kun je hem direct aanmaken en gebruiken. Ik heb geen idee of het een nuttige toevoeging is maar het lijkt me handig als je hier onherkenbare links wilt maken dat je niet eerst ergens anders heen hoeft te gaan.
Nog even een toevoeging want ik zat er aan te denken om deze links vanaf een bepaalde level pas klikbaar te maken.
Poster: hoppie
ik snap de toegevoegde waarde daarvan niet
Poster: LimbGirdle
Eerlijk gezegd denk ik dat er weinig users zullen zijn die er gebruik van zullen maken, but we'll see.
Om het makkelijker te maken om deze tags te gebruiken, zou je ze kunnen toevoegen aan de Wysiwyg editor?
Even als de 'youtube' link zou een stuk makkelijker zijn als deze wordt toegevoegd aan deze editor
Je bent niet verplicht om het te gebruiken.
Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat er veel mensen er gebruik van zullen maken net zoals de email tag wat toch wel handig is in sommige gevallen. Maar in ieder geval is het een feature die je eventueel wel eens nodig kan hebben en dan kan het maar alvast ingebouwd zitten in het forum
Poster: TH3llC
kan iemand uitleggen wat het doet?
heb alles 3keer gelezen en ben er nog niet uit..
wat is het verschil tussen deze link en een normale?
Je bent niet verplicht om het te gebruiken.
Poster: Sebasz
je kan ook gewoon een nofollow meegeven in de rel attribute in je anker tag.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.