dit keer een iets langzamer mixje van mijn kant, en met langzamer bedoel ik: de tracks langer zelf laten spelen in plaats van het drukke mixen wat jullie van mij gewend zijn! dus dit was weer een nieuwe ervaring voor mij, om rustig aan te mixen!
enjoy!
K Lect.
p.s. de overgang van rockin high had inderdaad stukken beter gekund, maar foutjes komen voor als je on the fly mixt
What do you think about [m] random tech/house mixje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heey net effe geluisterd, maaruhmm sinds wanneer heb jij een pioneer speller?
en nu effe over de mix:p die overgang van na rockin high vond ik niet helemaal lekker klinken, zoals je zelf al aangaf. maar voor de rest ging die wel lekker door jammer van die 13 minuten had wel wat langer gemogen.
hehe dankje man! kan nu nog sneller mixen haha! nouja, niet in dit mixje zelf aangezien ik hier langzaam probeerde te mixen. maar als ik lekker bezig ben gaat t heerlijk snel!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.