ff een rare vraag. Zelf ben ik in het bezit van Traktor Scratch Pro en een x1 controller. Nu wil ik eigenlijk voor deck 3 en 4 een? Denon DN-SC2000 aan gaan schaffen. kan dit zonder problemen als ik hem puur voor deck 3 en 4 ga gebruiken? Zelf ben ik bang dat dit conflicten gaat geven in de software. Deck 1 en 2 heb ik scratch?aangestuurd via mijn CDJ's. Ik zou deck 3 / 4?ook via mijn Sl's aan kunnen sturen maar dit word wat lastig met het meesjouwen van alles.
Alvast bedankt voor het antwoord. En ja ik heb gegoogled en op het forum gezocht.
Greetz.
What do you think about Verschillende merken controllers in Traktor P ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dus je wilt 4 decks aansturen in traktor waarvan 2 met timecode (cdj's) en de andere 2 met de DNSC2000, en dan de effecten met je x1? volgens mij is dat mogelijk met traktor pro hoor!
Yup, volgens mij ook. In de controller manager goed aangeven welke controller welke controls aanstuurt. Zorg er ook voor dat bij je in-port en out-port bij de juiste mapping de juiste controller staat. Daarmee zorg je ervoor dat meerdere controllers die dezelfde midi codes uitsturen niet conflicteren met elkaar. In principe heb je dat probleem met de x1 niet, aangezien die via HID gaat.
Poster: Dolivieira Dat wil ik ook en moet kunnen volgens mij. Ik wil er zelf 2 aanschaffen voor deck 3 een en de andere voor 4. Nu draai ik met 3 decks timecoded.
Volgens mij heb je aan 1 zo'n ding genoeg, er zit een knop op waarmee je tussen de decks kan switchen.
Verder bedankt voor de antwoorden, het moet dus kunnen.
Ik zou er toch ook liever twee hebben, dan dat je steeds tussen je decks moet switchen. Maar eerlijk is eerlijk, het werkt wel prima op die Denon als je niet twee decks te gelijk hoeft te besturen.
No new postings for 5.283 days. Post CommentThat would be 176.1 months or a whopping 14.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.