Poster: specialm
Waar slaat dit op ?? Ik vraag aleen iets en ik word meteen weer de grond ingedrukt
Of is het jou weer naar je hoofdt geslagen want dat maak ik wel vaker mee ??
Tuurlijk mag je om dingen vragen, dat is het punt niet eens.
Ik zie jou alleen vanaf het begin altijd bij dit soort topics reageren, dat begon me op te vallen, vandaar dat ik er iets over zei.
Jij hebt mij persoonlijk een aantal keer om dingen gevraagd en als ik dan niet naar jou zin reageerde, schold je me uit of voelde ik mezelf 'beter dan de rest'. Ik heb ook vernomen dat je dat bij wel meer djr members hebt gedaan.
Verder val ik jou persoonlijk niet aan, maar ik wilde alleen even iets duidelijk maken.
Waarschijnlijk kom jij nu weer met een opmerking waar geen pijl op te trekken valt, dat ben ik wel gewend van jou. En met dat zogenaamd ''uit de hoogte'' doen van mij sla je de plank volledig mis.
Nu weer back on topic
Met windows movie maker kan je best veel maar ik denk niet dat je dan echt dat professionele kunt maken waar jij naar op zoek bent. Als je er zelf niet zo goed in bent zou ik het idd iemand vragen die er een beetje handig in is!
Verder bestaan er niet heel veel 'gratis' programma's voor dit geloof ik, ik heb er ook weleens naar gezocht (en niet gevonden).
succes!!