Poster: W.i.M
Yeah
Eigenlijk moet ik het er zo in maken dat als ik wat post dat ik automatisch een groene krijg
Want ik post nooit onzin
Poster: W.i.M
Yeah
Eigenlijk moet ik het er zo in maken dat als ik wat post dat ik automatisch een groene krijg
Want ik post nooit onzin
Poster: niiicola
En toch heb je een rood vakje bij je naam
Poster: Winston
Had ik eerder gelezen. Plaag Dyno alleen maar
Ok
Ik heb nu dus een groene en een rode, nu wachten op een blauwe.
Maar wat ik me afvraag. Stel ik krijg eerst 1 rode en dan 1 blauwe, wordt het weer neutraal grijs? En moeten er dan 2 blauwe komen voordat het blauw wordt?
Als het blokje 1 x is gekleurd, kan er niet meer worden ge-vote.
Ok
Ik heb nu dus een groene en een rode, nu wachten op een blauwe.
Maar wat ik me afvraag. Stel ik krijg eerst 1 rode en dan 1 blauwe, wordt het weer neutraal grijs? En moeten er dan 2 blauwe komen voordat het blauw wordt?
Als het blokje 1 x is gekleurd, kan er niet meer worden ge-vote.
Poster: Dyno
Denk je niet dat er strax alleen maar rode blokje bij de namen staan? Want ik zie niet dat mensen ?lke post hier op het forum gaat beoordelen. Ik denk dat er alleen gebruik van gemaakt gaat worden als de post onzin is of offtopic. Ik zie mezelf ook niet elke post beoordelen die ik lees. Sterker nog, ik heb eigenlijk alleen in dit topic bij de openingspost van W.i.M op het groene blokje geklikt om te zien wat er nou gebeurde. (uh, ... niets)
Dus, persoonlijk denk ik dat er niet veel van gebruikt gaat worden, of heb ik het mis?
Poster: Limb-Girdle
Een klein verbeterpuntje voor het 'ratesysteem':
zou het mogelijk zijn dat je deze optie d.m.v. Javascript maakt, zodat je niet de gehele pagina hoeft te refreshen als je wilt voten...?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.