Poster: Xtremer
ik ben iemand die absoluut zeker wilt zijn als het om vindbaarheid gaat. Zoek eens naar DJ Xtremer en je zult mijn site bovenaan zien staan.
Staat wel mooi bovenaan, ik weet echter wel zeker dat je veel bezoekers mist. Metatags zorgen niet voor een betere positie in Google, ze zorgen alleen voor een psygisch met een zoeker. Omdat jouw Metatags niet goed mee spelen met het spelletje zullen minder bezoekers op jouw site klikken. Zie dit plaatje:
http://i54.tinypic.com/2hchkpv.png
Er zullen meer mensen klikken op de website met een groen vlak dan op jouw website.
Neem bijvoorbeeld het eerste resultaat, er staat maar 3x je belangrijkste keyword in (DJ Xtremer), dat is opzich nog niet zo erg, het belangrijkste is dat ze in een soort van tekstje verspreid moeten staan, bij jou staan ze alle 3 onder elkaar. Ik raad aan om 4 a 5x je belangrijkste keyword in je tekstje te doen. (maak het tekstje ook was langer!)
De Titel zou ik ook veranderen, aangezien nu de gehele titel dik gedrukt is. Wat je hier goed doet is je belangrijkste keyword vooraan zetten. Dus als je de titel zou gaan veranderen moet je dat wel doen in bijvoorbeeld: DJ Xtremer - De beste dj die er is.
Verder ziet er alles mooi uit!
PS: Ik kraak je niet af, ik leg alleen uit waarom je het zo zou kunnen doen.