Nieuwe site DJ El Vrieso
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ElVrieso    posted on 20-11-2010 01:44
Hoi hoi,

Het is nog niet zo lang geleden dat ik hier mijn nieuwe site postten, maar omdat ik het toch niet helemaal goed vond ben ik opnieuw een ontwerp gaan maken.
Puntjes moeten nog even op de i, maar dat komt voor elkaar.

Ik heb het dit keer nog simpeler maar wel proffesioneler. (vind ik)

Nieuwe site:
www.djelvrieso.nl

Oude site:
www.djelvrieso.nl/Oud

Greetz, Bruno.
Bruno de Vries - @djelvrieso

What do you think about Nieuwe site DJ El Vrieso ??

Vote :   

TH3llC    posted on 20-11-2010 02:48
heb in in de vlugte eens gekeken en vind je nieuwe site en een pak beter/profesioneler uitzien!
Xtremer    posted on 20-11-2010 10:04
Het is inderdaad een verbetering ten opzichte van je oude site. Het design is clean en heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt. Qua opbouw van je (DIV) layers zit er alleen geen logica in.

Technisch gezien:
Ik zie hier en daar nog wel heel wat HTML foutjes zitten. Het ? logo werkt bijvoorbeeld niet omdat er geen DOCTYPE bekend is in je HEAD. Verder snap ik niet waarom je niet gewoon letters gebruikt op sommige delen van je site. Tekst is altijd eerder geladen dan plaatjesSmile. Verder weinig op aan te merken. Heb je vragen, dan kun je die stellen via MSN. Morgen ben ik vrijwel de hele dag thuisCool.

EDIT: zo te zien werkt je CSS reset ook niet. De reset zorgt ervoor dat je vanaf 0 kunt beginnen met de opmaak van je website. Zonder reset bepaald een willekeurige browser de afstand tussen bijvoorbeeld een opsommende tekst.

EDIT 2: Er staan META regels in je HEAD, dan moet je ze wel invullen haha. META zorgt voor de vindbaarheid op Google. Maak ze aan de hand van deze generator.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 20-11-2010 @ 10:11:02 (57%)
Vinnyo    posted on 20-11-2010 12:08
Poster: XtremerMETA zorgt voor de vindbaarheid op Google..

Dat dacht ik eerst ook, heb inmiddels mijn Zoekmachinemarketing diploma gehaald en weet dat meta tags vrijwel geen zin heeft. Vroeger werkte het inderdaad via de metatags, maar omdat er veel 'fraude' mee gepleegd werd door bijvoorbeeld veel (valse) keywords in te vullen heeft Google iets anders bedacht. Niemand weet precies hoe deze werkt, wat we wel weten is dat het komt door goede content, linkbuilding etc. De belangrijkste lijnen die ik heb geleerd tijdens deze studie kan ik je wel vertellen via msn, als je mijn msn wilt stuur me maar een PM. Happy, laughing
Joep    posted on 20-11-2010 12:22
Vinnyo heeft gelijk. Een goede description en title metatag zijn echter wel belangrijk. Veel mensen denken dat keywords aangeven ook belangrijk is, maar omdat daar inderdaad veel fraude mee gepleegd werd/wordt, kijkt Google daar niet meer naar. Wat wel belangrijk is, is het meegeven van een title aan images en het gebruik van h1, h2 enz. tags. Verder is het natuurlijk belangrijk dat er sites naar jouw website linken en dat je website goede content heeft, maar dat heeft Vinnyo ook al aangegeven.
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Vinnyo    posted on 20-11-2010 12:57
Poster: Joep
Vinnyo heeft gelijk. Een goede description en title metatag zijn echter wel belangrijk. Veel mensen denken dat keywords aangeven ook belangrijk is, maar omdat daar inderdaad veel fraude mee gepleegd werd/wordt, kijkt Google daar niet meer naar. Wat wel belangrijk is, is het meegeven van een title aan images en het gebruik van h1, h2 enz. tags. Verder is het natuurlijk belangrijk dat er sites naar jouw website linken en dat je website goede content heeft, maar dat heeft Vinnyo ook al aangegeven.

Klopt, de Description en de Title zijn belangrijk voor het aantrekken van bezoekers. Zorg ervoor dat je belangrijkste keyword vooraan in je Title staat. (het eerste woord) In de Description moet je een aantal keer je belangrijkste keyword in voor laten komen, een stuk of 4 keer, doe dit wel in een stukje tekst en niet allemaal naast elkaar. Wanneer bezoekers dan gaan zoeken op Google en jouw website tegen komt ziet hij dat jouw website dik gedrukt is en dus veel overeenkomsten heeft met wat de bezoeker wilt. (de bezoeker denkt dus dat jouw website het beste is omdat daar het meest dik gedrukt is)
ElVrieso    posted on 20-11-2010 13:35
Dank jullie wel, ik heb dan ook gezegt dat hij nog niet 100% klaar is.

Ik heb dit ondertussen toegevoegd:

<!DOCTYPE html PUBLIC '-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN' 'http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd'>
<html xmlns='http://www.w3.org/1999/xhtml' dir='ltr'>

Omdat de body en css nog van een oude template is kunnen er sommige dingen niet kloppen.
En ik wil ook graag de mouse-over bij navigatie en links roze hebben.

Hoe doe ik dit?

Greetz

Joep    posted on 20-11-2010 13:41
Oja, als ik je nog een tip mag geven. Ik zou een andere foto op de homepage zetten, namelijk eentje met een betere kwaliteit. Deze is nogal wazig...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Vinnyo    posted on 20-11-2010 14:04
Poster: DJELVRIESO
Dank jullie wel, ik heb dan ook gezegt dat hij nog niet 100% klaar is.

Ik heb dit ondertussen toegevoegd:

Omdat de body en css nog van een oude template is kunnen er sommige dingen niet kloppen.
En ik wil ook graag de mouse-over bij navigatie en links roze hebben.

Hoe doe ik dit?

Greetz

Kom eens online op MSN ofzo :P Dan kan ik je helpen met dit soort dingen Happy, laughing
dJORD    posted on 20-11-2010 16:36
Ik zou even zorgen dat het menu op dezelfde plek blijft als je naar andere pagina's gaat, verder heel mooi gedaan!
Xtremer    posted on 20-11-2010 17:42
Roll-over is geen moeilijk iets.
Open je style.css en zoek naar je a:hover (regel 25).
Verander: color: #EEC; naar color: #ff007e;

Dit is dezelfde kleur als je gebruikt in je naamSmile. Verdere uitleg en eventuele aanpassingen waar je niet uitkomt kan ik je morgen even mee helpen.

Meta keywords voeg ik altijd toe, ik ben iemand die absoluut zeker wilt zijn als het om vindbaarheid gaat. Zoek eens naar DJ Xtremer en je zult mijn site bovenaan zien staan.

Edit:

Heb de website opnieuw geschreven en werkt naar behoren en foutloosSmile.
User edit by Xtremer on 21-11-2010 @ 13:52:19 (17%)
ElVrieso    posted on 21-11-2010 18:57
Zoals jullie zien is de website nu helemaal klaar! Happy, laughing
Alleen komt er binnenkort een andere foto op de homepage.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
User edit by ElVrieso on 21-11-2010 @ 19:01:27 (63%)
Vinnyo    posted on 21-11-2010 19:28
Poster: Xtremer
ik ben iemand die absoluut zeker wilt zijn als het om vindbaarheid gaat. Zoek eens naar DJ Xtremer en je zult mijn site bovenaan zien staan.

Staat wel mooi bovenaan, ik weet echter wel zeker dat je veel bezoekers mist. Metatags zorgen niet voor een betere positie in Google, ze zorgen alleen voor een psygisch met een zoeker. Omdat jouw Metatags niet goed mee spelen met het spelletje zullen minder bezoekers op jouw site klikken. Zie dit plaatje:
http://i54.tinypic.com/2hchkpv.png

Er zullen meer mensen klikken op de website met een groen vlak dan op jouw website.
Neem bijvoorbeeld het eerste resultaat, er staat maar 3x je belangrijkste keyword in (DJ Xtremer), dat is opzich nog niet zo erg, het belangrijkste is dat ze in een soort van tekstje verspreid moeten staan, bij jou staan ze alle 3 onder elkaar. Ik raad aan om 4 a 5x je belangrijkste keyword in je tekstje te doen. (maak het tekstje ook was langer!)

De Titel zou ik ook veranderen, aangezien nu de gehele titel dik gedrukt is. Wat je hier goed doet is je belangrijkste keyword vooraan zetten. Dus als je de titel zou gaan veranderen moet je dat wel doen in bijvoorbeeld: DJ Xtremer - De beste dj die er is.

Verder ziet er alles mooi uit! Winking my eye
PS: Ik kraak je niet af, ik leg alleen uit waarom je het zo zou kunnen doen.
ElVrieso    posted on 21-11-2010 20:54
Dat ging dus totaal niet over mijn website neem ik aan? :P
Esmee    posted on 21-11-2010 21:24
Zoals ik al op twitter had gezegd;
'Naast het draaien produceerd hij ook wel eens wat'.,
Die hij moet je vervangen door Bruno, anders is het een foute verwijzing. Verder is het produceert met een T Zover ik weet.
ElVrieso    posted on 21-11-2010 21:35
Heb al geantwoord Esmee. Happy, laughing
Xtremer    posted on 22-11-2010 10:15
Poster: Vinnyo
Verhaal

Zo te zien moet ik nog wat leren/opzoeken wat betreft vindbaarheid haha. Ik zal eens Googlen. Thanks voor je uitlegSmile.

This is an old Topic

No new postings for 5.284 days.
 Post CommentThat would be 176.1 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

131 Users online: 18 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 60.588
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.668.339