Poster: jochemke
Omdat je webs(freewebs) gebruikt kan je het misschien daar wel ergens in het controle paneel veranderen. Ik werkte vroeger ook met dit soort website's en kon het daar altijd ergens aanpassen. Een andere optie is om het zelf aan te passen in je codes. Dit zal je waarschijnlijk elke keer moeten doen als je iets veranderd of je moet het vanuit webs zelf kunnen aanpassen( de codes dan)
Lukt het je niet stuur me dan maar even een PM dan help ik je wel.
Poster: dJORD
ziet er wel grappig uit, vraag jezelf wat de bedoeling is dat mensen met de site kunnen!
Poster: Gidi
thanks, maar het is de bedoeling dat dit tijdelijk is. Ik wil dus overgaan op een betaalde host, met domein naam. Maar moet me dit nog uitzoeken aangezien ik beginnende designer ben.
Het is de bedoeling dat idereen hetzelfde ziet, zowel op breedbeeld als op 1024x768.
Poster: Vinnyo
Wat ik me af vraag bij veel leden op DJR die een website hebben is, waarom hebben ze een website? Dat moet zou jij eigenlijk ook even moeten beantwoorden, er zijn namelijk maar twee opties:
1. Leuk om een website te hebben.
2. Dat mensen me vinden die me willen boeken.
3. De rest
Bij 1 is het een mooie website maar bij 2 en 3 zou ik er toch wat aanpassingen aan doen.
Poster: Vinnyo
Een .com hoeft niet perse serieus te zijn, heb zo'n +-150 .com domeinnamen waar ik niks mee doe.![]()
Maar ik bedoel, kijk eens naar een template.
Poster: Gidi
wat moet ik met een template? ik heb toch zelf iets in elkaar gefabriceert? ik vind het niet slecht uitzien haha
edit : pass mij een .com domein naam? schaamschaam
Poster: Xtremer
Ik gebruik zelf mijn website als stukje promotie. Alles wat je wilt weten over mij is te vinden. Ik heb maar weinig boekingen, maar webdesign is een stukje hobby en inmiddels dagelijks werk voor mij.
Over design:
- Laadtijd: lang door grote afbeeldingen.
- Erg druk en niet direct overzicht van waar je bent.
- Vrij simpele elementen, hier en daar een gradient en ik zie op je media wat uit elkaar getrokken afgeronde rechthoeken.
Over je code:
- HTML errors door lege span elementen?! Waarom ze uberhaubt in je menu zitten weet ik niet.
- Geen META