My site, (need some help)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gidi    posted on 18-11-2010 18:05
Hey,

hierbij mijn site (nog geen .com domein) http://gidiferdinand.webs.com/index.html
maar de site is alleen goed te zien op een breedbeeld scherm. 1024x768 is kloten.

iemand tips?
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio

What do you think about My site, (need some help) ??

Vote :   

jochemke    posted on 18-11-2010 20:11
Omdat je webs(freewebs) gebruikt kan je het misschien daar wel ergens in het controle paneel veranderen. Ik werkte vroeger ook met dit soort website's en kon het daar altijd ergens aanpassen. Een andere optie is om het zelf aan te passen in je codes. Dit zal je waarschijnlijk elke keer moeten doen als je iets veranderd of je moet het vanuit webs zelf kunnen aanpassen( de codes dan)

Lukt het je niet stuur me dan maar even een PM dan help ik je wel Happy, laughing.
dJORD    posted on 18-11-2010 20:20
ziet er wel grappig uit, vraag jezelf wat de bedoeling is dat mensen met de site kunnen!
specialm    posted on 18-11-2010 21:13
Vind hem wel cool Winking my eye

mijn mening houden zo !!
Gidi    posted on 18-11-2010 23:21
Poster: jochemke
Omdat je webs(freewebs) gebruikt kan je het misschien daar wel ergens in het controle paneel veranderen. Ik werkte vroeger ook met dit soort website's en kon het daar altijd ergens aanpassen. Een andere optie is om het zelf aan te passen in je codes. Dit zal je waarschijnlijk elke keer moeten doen als je iets veranderd of je moet het vanuit webs zelf kunnen aanpassen( de codes dan)

Lukt het je niet stuur me dan maar even een PM dan help ik je wel Happy, laughing.

thanks, maar het is de bedoeling dat dit tijdelijk is. Ik wil dus overgaan op een betaalde host, met domein naam. Maar moet me dit nog uitzoeken aangezien ik beginnende designer ben.

Poster: dJORD
ziet er wel grappig uit, vraag jezelf wat de bedoeling is dat mensen met de site kunnen!

Het is de bedoeling dat idereen hetzelfde ziet, zowel op breedbeeld als op 1024x768.
jochemke    posted on 19-11-2010 08:27
Poster: Gidi

thanks, maar het is de bedoeling dat dit tijdelijk is. Ik wil dus overgaan op een betaalde host, met domein naam. Maar moet me dit nog uitzoeken aangezien ik beginnende designer ben.

Het is de bedoeling dat idereen hetzelfde ziet, zowel op breedbeeld als op 1024x768.

Je hebt PM.
Vinnyo    posted on 19-11-2010 13:28
Wat ik me af vraag bij veel leden op DJR die een website hebben is, waarom hebben ze een website? Dat moet zou jij eigenlijk ook even moeten beantwoorden, er zijn namelijk maar twee opties:
1. Leuk om een website te hebben.
2. Dat mensen me vinden die me willen boeken.
3. De rest

Bij 1 is het een mooie website maar bij 2 en 3 zou ik er toch wat aanpassingen aan doen.
MaD    posted on 19-11-2010 13:53
Poster: Vinnyo
Wat ik me af vraag bij veel leden op DJR die een website hebben is, waarom hebben ze een website? Dat moet zou jij eigenlijk ook even moeten beantwoorden, er zijn namelijk maar twee opties:
1. Leuk om een website te hebben.
2. Dat mensen me vinden die me willen boeken.
3. De rest

Bij 1 is het een mooie website maar bij 2 en 3 zou ik er toch wat aanpassingen aan doen.

Idd, zeker als je ook echt een .com domein wil en dus een serieuze site wil zou ik er met een echte website bouwer naar gaan kijken, ook omdat je site dan in alle afmetingen en browsers goed te zien zal zijn..
noadja.com /// aboveall.nl
Gidi    posted on 19-11-2010 14:24
precies dit is ook maar een beta versie he, ik heb hem ook nog niet gelaunched.
Ik ga er inderdaad met iemand naar kijken (om meta tags etc toe te voegen, en de afmetingen kloppend te maken en voor alle browsers)

Ook moet ik er inderdaad een functie op maken om me te kunnen boeken, maar dat is zo gebeurd, gewoon het contact forumliertje aanpassen.

bedankt voor de tipsCool
User edit by Gidi on 19-11-2010 @ 14:24:43 (1%)
Vinnyo    posted on 19-11-2010 20:03
Een .com hoeft niet perse serieus te zijn, heb zo'n +-150 .com domeinnamen waar ik niks mee doe. Happy, laughing
Maar ik bedoel, kijk eens naar een template.
Gidi    posted on 19-11-2010 22:05
Poster: Vinnyo
Een .com hoeft niet perse serieus te zijn, heb zo'n +-150 .com domeinnamen waar ik niks mee doe. Happy, laughing
Maar ik bedoel, kijk eens naar een template.

wat moet ik met een template? ik heb toch zelf iets in elkaar gefabriceert? ik vind het niet slecht uitzien haha

edit : pass mij een .com domein naam? schaamschaam Cool
User edit by Gidi on 19-11-2010 @ 22:05:58 (18%)
no-rush    posted on 20-11-2010 00:00
miescien als je hem centert want bij mij staat het nu malemaal een beetje naar rechtes?

grz
Vinnyo    posted on 20-11-2010 00:51
Poster: Gidi

wat moet ik met een template? ik heb toch zelf iets in elkaar gefabriceert? ik vind het niet slecht uitzien haha

edit : pass mij een .com domein naam? schaamschaam Cool

Neem morgen even contact met me op
TH3llC    posted on 20-11-2010 01:06
sorry dat ik een nutteloze post maak
maar die avatarCool ik lig plat van het lachen.. weeral:p
Xtremer    posted on 20-11-2010 10:42
Ik gebruik zelf mijn website als stukje promotie. Alles wat je wilt weten over mij is te vinden. Ik heb maar weinig boekingen, maar webdesign is een stukje hobby en inmiddels dagelijks werk voor mij.

Over design:
- Laadtijd: lang door grote afbeeldingen.
- Erg druk en niet direct overzicht van waar je bent.
- Vrij simpele elementen, hier en daar een gradient en ik zie op je media wat uit elkaar getrokken afgeronde rechthoeken.

Over je code:
- HTML errors door lege span elementen?! Waarom ze uberhaubt in je menu zitten weet ik niet.
- Geen META

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Vinnyo    posted on 20-11-2010 10:58
Poster: Xtremer
Ik gebruik zelf mijn website als stukje promotie. Alles wat je wilt weten over mij is te vinden. Ik heb maar weinig boekingen, maar webdesign is een stukje hobby en inmiddels dagelijks werk voor mij.

Over design:
- Laadtijd: lang door grote afbeeldingen.
- Erg druk en niet direct overzicht van waar je bent.
- Vrij simpele elementen, hier en daar een gradient en ik zie op je media wat uit elkaar getrokken afgeronde rechthoeken.

Over je code:
- HTML errors door lege span elementen?! Waarom ze uberhaubt in je menu zitten weet ik niet.
- Geen META

Meta is ook niet echt heel belangrijk, ik laat de keywords etc ook vaak weg. Het is belangrijk dat je op bepaalde keywords gevonden word.

Het is trouwens ook voor mij dagelijks werk. (ben manager van een internet bureau Happy, laughing)
LilQuint    posted on 20-11-2010 11:11
Niet verkeerd!
Gidi    posted on 20-11-2010 17:21
Ja klopt ik doe ook niet een gerichte internet opleiding en zit in 1e jaar.
mja, er is teveel om het te verbeteren.

This is an old Topic

No new postings for 5.286 days.
 Post CommentThat would be 176.2 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: W.i.M & 25 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 56.655
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.664.406