Poster: Winston
Koop een DJM-2000, dan heb je een ingebouwde EFX-1000.
De kans dat er een nieuwe externe EFX komt lijkt mij erg klein. De EFX boxjes stammen uit een tijd dat Pioneer nog geen effecten inbouwde in hun mixerrs, behalve op hun speciale effecten mixer de DJM-909.
De EFX boxjes worden nog steeds gemaakt voor het werken met andere merken mixers zonder of met weinig effecten of voor de DJM-1000.
Nu bouwt Pio alles wat betreft nieuwe efx in hun mixers.
Nee, hij gaf 1900 euro uit, op de eerste plaats, om meer kanalen te hebben.![]()
Kwaliteit komt op de tweede plaats. En dan waarschijnlijk effecten op de derde plek.
Poster: Tekhead
Als kwaliteit niet p de eerste plaats komt, dan koop je geen Rodec, maar een Pioneer DJM-2000
En er komt geen opvolger lijkt me. Alle efx krijg je voortaan op de nieuwe Pioneer mixers. En over de feedback loop op de Pioneer DJM-2000, check de eerste bullet:
DJM-2000 Firmware v1.27 is free download from our DJM-2000 support page.
Key features
Bron: Pioneer
- ECHO function is improved to allow Feedback Loop.
- Applied Link Monitor function of rekordbox.
- Improved satability when powered up.
- Improved other funcitons.
En er komt geen opvolger lijkt me. Alle efx krijg je voortaan op de nieuwe Pioneer mixers. En over de feedback loop op de Pioneer DJM-2000, check de eerste bullet:
DJM-2000 Firmware v1.27is free download from our DJM-2000 support page.
Key features
Bron: Pioneer
- ECHO function is improved to allow Feedback Loop.
- Applied Link Monitor function of rekordbox.
- Improved satability when powered up.
- Improved other funcitons.
Poster: Masterboy
Het gaat hoogstwaarschijnlijk een 2de hands EFX-1000 worden.
Kan er eentje kopen van een vriend. En is nog in zeer goede staat en zeer weinig gebruikt.
Poster: Beatunite
Goede keus denk ik zo.
Zelf gebruik ik tegenwoordig een Kaoss KP3 en daar ben ik ook zeer over te spreken.