hoi allen!
vraagje. Ik heb een hdj pioneer 2000. Vorige week vrijdag had ik een boeking waar halverwege mijn set het rechter oor van mijn koptelefoon ermee kapte.
Nu ben ik even gaan kijken of ik wat kon vinden wat er mis kon zijn.
Als ik op het defecte oor druk (constant drukken los drukken los drukken) hoor ik af en toe signaal. wat ook direct weer weg is. Het probleem zit dus denk ik in het oor zelf (of de kabel). Nu wil ik deze openmaken maar ik krijg het metalen klepje er niet af. Het verzonken schoefje heb ik er dan wel uit natuurlijk.
Heeft iemand ervaring of tips wat ik hier mee kan doen..? nu al weggooien vind ik wel zonde moet ik zeggen haha
bedankt alvast voor jullie eventuele reacties!
Groet,
Freek
What do you think about Defect oor HDJ 2000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Echter lijkt het niet de gewone kabel te zijn... want daar merk ik geen problemen. maar als ik op de oorschelp zelf druk hoor ik af en toe wel een kraakje... ik wil dus eigenlijk die kabel bloot leggen om te kijken... maar daar kom ik dus niet bij... ik zal nog even een andere kabel proberen maar ik zie niet iedere dag iemand met een hdj2000...
Het toestel bestaat nog niet eens 2 jaar dus dat moet haast nog wel garantie zijn (mits een nederlands product, garantie in rest van Europa is 1 jaar). Zelfs als hij ergens anders vandaan komt kan het haast niet dat de garantie om is.
Lever hem in bij de winkel waar hij vandaan komt en Pioneer doet de rest.
Het kan ook de plug zijn van de kabel waar het contact maakt met de schelp. Dat valt onder de kabel nog steeds. Als je de erin plug drukt, wordt het geluid dan beter?
Tic Toc
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community