Ik heb nu nog niet het geld voor 2 CDJ-1000mk3's, Maar over ong. 1 jaar of anderhalf jaar wil ik een GOED onderhouden setje 1000mk3's aanschaffen. de CDJ-2000's zijn overbodig voor mij voor op me slaapkamertje. USB heb ik ook niet echt nodig. Maar mijn vraag is nou juist, Wat zou je over ong. 1 jaar voor een GOED?verzorgde CDJ-1000mk3 set betalen? (2 stuks). En wat zullen dan mijn gebruikte CDJ-800mk2's gaan kosten als ik die door wil verkopen rond die tijd?. Ik hoor het graag! .
What do you think about vraagje over CDJ-1000mk3's ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat dat precies een goed punt is om MK3s te kopen, omdat de garantie van de laatst (more or less) gemaakte modelen dan ongeveer verlopen. Bovendien zie je nu al heel veel mensen op de 2000 overstappen!
Ik denk dat een goed setje mk3 over een jaar toch nog wel 1300-1400e kan kosten! (Kan altijd goedkoper maar dan krijg je een model welke in een club gestaan heeft).
Als ik mijn?CDJ1000s ooit verkoop dan wil ik er ook minstens 1400 voor krijgen. Anders blijven ze hier.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
This is an old Topic
No new postings for 5.337 days. Post CommentThat would be 177.9 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.