help ik heb een solicitatie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ksper    posted on 16-11-2010 20:11
hoi betse mensen
ik heb gister contact gehad met een evenementen organisator en hij vroeg me om op gesprek. Maar ik heb dus gen idee hoe ik me moet gedragen of moet kleden. Zou iemand die hier ervaring mee heeft me wat tips kunnen geven.
bij vooorbaat dank

What do you think about help ik heb een solicitatie ??

Vote :   

niiicola    posted on 16-11-2010 20:13
Ik heb hier geen ervaring mee dus heb een beetje makkelijk praten. Maar je moet je vooral niet anders gaan gedragen dan normaal, gewoon jezelf blijven.
Gewoon.
Tomazos    posted on 16-11-2010 20:14
gewoon, dagelijkse kleding,
hij wil gewoon een babbeltje met je maken om te kijken wie je bentHappy, laughing

is heel normaal hoor,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
dJORD    posted on 16-11-2010 20:47
Ik zou in ieder geval A.B.N. praten, dus niet?zoals in je topic!
TimmyV    posted on 16-11-2010 20:48
Dit is volgens mij gewoon nog het kennismakingsgesprek. Gewoon je normale kleding aan doen en jezelf zijn. Happy, laughing
Let's go f*cking mental
Meks    posted on 16-11-2010 20:57
Zou nie in kostuum gaan . Indien je een hemt hebt die je goed staat zou ik deze wel dragen . Dus gewone maar deftige kledij. Winking my eye
tek-zotic    posted on 16-11-2010 21:00
Poster: dJORD
Ik zou in ieder geval A.B.N. praten, dus niet?zoals in je topic!

ik zou eerder AN spreken aangezien ABN niet meer bestaat :D
DjRepeat    posted on 16-11-2010 21:01
Maak jezelf vies doe een vuilniszak om en gedraag je al een debiel Haha

Ok nu serieus. Be yourself
TH3llC    posted on 16-11-2010 21:07
niet doen alsof..
als je het graag doet zal hij dat wel merken, niets speciaal doen ofzo!
Lange    posted on 16-11-2010 21:25
idd gewoon jeans, sneakers, hemd eventueel (casual dus). Voor de rest, gewoon jezelf zijn daar kom je het verst mee.