help ik heb een solicitatie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ksper    posted on 16-11-2010 20:11
hoi betse mensen
ik heb gister contact gehad met een evenementen organisator en hij vroeg me om op gesprek. Maar ik heb dus gen idee hoe ik me moet gedragen of moet kleden. Zou iemand die hier ervaring mee heeft me wat tips kunnen geven.
bij vooorbaat dank

What do you think about help ik heb een solicitatie ??

Vote :   

niiicola    posted on 16-11-2010 20:13
Ik heb hier geen ervaring mee dus heb een beetje makkelijk praten. Maar je moet je vooral niet anders gaan gedragen dan normaal, gewoon jezelf blijven.
Gewoon.
Tomazos    posted on 16-11-2010 20:14
gewoon, dagelijkse kleding,
hij wil gewoon een babbeltje met je maken om te kijken wie je bentHappy, laughing

is heel normaal hoor,
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
dJORD    posted on 16-11-2010 20:47
Ik zou in ieder geval A.B.N. praten, dus niet?zoals in je topic!
TimmyV    posted on 16-11-2010 20:48
Dit is volgens mij gewoon nog het kennismakingsgesprek. Gewoon je normale kleding aan doen en jezelf zijn. Happy, laughing
Let's go f*cking mental
Meks    posted on 16-11-2010 20:57
Zou nie in kostuum gaan . Indien je een hemt hebt die je goed staat zou ik deze wel dragen . Dus gewone maar deftige kledij. Winking my eye
tek-zotic    posted on 16-11-2010 21:00
Poster: dJORD
Ik zou in ieder geval A.B.N. praten, dus niet?zoals in je topic!

ik zou eerder AN spreken aangezien ABN niet meer bestaat :D
DjRepeat    posted on 16-11-2010 21:01
Maak jezelf vies doe een vuilniszak om en gedraag je al een debiel Haha

Ok nu serieus. Be yourself
TH3llC    posted on 16-11-2010 21:07
niet doen alsof..
als je het graag doet zal hij dat wel merken, niets speciaal doen ofzo!
Lange    posted on 16-11-2010 21:25
idd gewoon jeans, sneakers, hemd eventueel (casual dus). Voor de rest, gewoon jezelf zijn daar kom je het verst mee.

vergeet ook geen kopie met eventueel c.v. / portfolio mee te nemen zodat hij wat te bladeren/lezen/luisteren heeft.
ElVrieso    posted on 16-11-2010 21:29
Gewoon jezelf zijn, als hij merkt dat je appart doet is dat alleen maar slecht.
Verder in goede zinnen praten, leuk overkomen ?n altijd je antwoord klaar hebben. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
MaD    posted on 16-11-2010 22:36
Verdiep je in het bedrijf, zorg dat je, voor zover mogelijk, weet wat de functie inhoud en wat voor persoon ze daarvoor zoeken. Dan weet je ook welke sterke punten je kunt noemen van jezelf en je zult ook wel slechte moeten noemen Winking my eye
noadja.com /// aboveall.nl
Winston    posted on 16-11-2010 22:38
Niet opscheppen en niet liegen. En geen slechte punten noemen als ze niet erom vragen.
Tic Toc
dj-zero    posted on 16-11-2010 23:15
ik heb vrijdag het zelfde 'probleem'. Heb alleen geen idee wat ik kan gaan verwachten... heb nog gevraagd, ik hoef niks mee te nemen... ben dus benieuwd wat ze te vertellen hebben, of wat ik hun moet vertellen. Achja lekker rustig aan en t komt allemaal goedHappy, laughing
Winston    posted on 16-11-2010 23:20
Dat is de juiste gemoedstoestand. Is het een sollicitatie als DJ of een ander soort medewerker?
Tic Toc
dj-zero    posted on 16-11-2010 23:22
Ja sollicitatie zou ik het eigenlijk niet willen noemen, dan lijkt het net of ik daar in vaste dienst kom:P
Maar het is gewoon een kennismaking gesprek waar de organisator om heeft gevraagd, en dat is idd als DJHappy, laughing
Winston    posted on 16-11-2010 23:27
Hij zal waarschijnlijk vragen naar je stijl en visie over hoe je publiek aan het dansen krijgt en op de vloer houdt. Bereid je antwoord voor.

Ook over hoeveel je wil verdienen. Doe dus onderzoek.
Tic Toc
Epocs    posted on 17-11-2010 12:28
Poster: Winston
Hij zal waarschijnlijk vragen naar je stijl en visie over hoe je publiek aan het dansen krijgt en op de vloer houdt. Bereid je antwoord voor.

Ook over hoeveel je wil verdienen. Doe dus onderzoek.

Yepp helemaal juist!

Vaak vraag ik ook mensen om even langs te komen wat ik dan doe is eigenlijk zorgen dat er pioneers aanwezig zijn om alles door te nemen. Zit de DJ in ze element en ik kan gelijk horen wat ik binnen heb gehaaldWinking my eye
ArCee    posted on 17-11-2010 15:51
Gewoon jezelf zijn om mee te beginnen.
Zorg dat je serieus overkomt en dat jij je muziek kent, en weet wat het 'vak' deejayen inhoud.
Probeer zo over te komen alsof jij een waardevolle, en geen waardeloze aanvulling bent voor zijn bedrijf Cool
Oliviero    posted on 31-12-2010 13:11
ik zal zeker niet bescheiden zijn. je moet heel zelfverzekerd overkomen, zodat hij weet dat het geen probleem is als jij voor de entertainment zorgt. ik zal gewoon een beetje bluffen. zeggen dat je al langer draait dan je eigenlijk doet etc.
maar natuurlijk moet je het daarna dan niet verneuken als je bent geboekt :P
www.soundcloud.com/oliverheldens

This is an old Topic

No new postings for 5.364 days.
 Post CommentThat would be 178.8 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

365 Users online: 299 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 2.493
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.270.466