Traktor Scratch Pro (golvend geluid)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Marnix84    posted on 16-11-2010 19:22
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik Traktor Scratch Pro gekocht.
Ik heb alles geinstalleerd en aangesloten zoals aangegeven.
Alleen ik heb een merkwaardig probleem. Heb al verschillende forums rond gezocht, gebruiksaanwijzing door gelezen, maar ik kom er maar niet uit.

Het probleem is:

Wanneer ik mijn time-code plaat aan zet en ik laat een track in, dan kan ik een paar minuten draaien en dan krijg ik later last van een golvend geluid. Zonder dat ik iets doe, gaat de muziek zachter en dan weer harder. Het maakt golvende bewegingen.
Dit kan ik tijdelijk oplossen door de masterknop op mijn mengpaneel geheel open te draaien en te boxen een beetje te belasten. Ik krijg dan gekraak te horen en dan schiet hij weer terug op het normale volume. Echter vervolgens zakt hij dan weer af in het golvend geluidsniveau.

Ik heb al verschillende dingen geprobeer, maar ik kom er maar niet uit en wordt er een beetje gefrustreerd van.
Via deze manier hoop ik dan ook dat iemand dit probleem kent en mij hiermee kan helpen.

Alvast super bedankt !

Groetjes,

Marnix

What do you think about Traktor Scratch Pro (golvend geluid) ??

Vote :   

main    posted on 16-11-2010 19:24
heb je al een mailtje naar native instruments gestuurd? zij kunnen je sowieso wel helpen denk ik!
zelf heb ik er geen ervaring mee, dus ik kan je helaas niet verder helpen.
Marnix84    posted on 16-11-2010 23:37
Bedankt voor je reactie.
Ik ga Native Instruments een mail sturen.

Ik had gehoopt dat het een bekend probleem was, dan wel dat het een beginners probleempje zou zijn.
Dus als iemand anders het weet heel graag.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Ik houd je/jullie op de hoogte.

Alle verdere reacties zijn natuurlijk welkom!
kobuz    posted on 17-11-2010 09:37
Ik heb alleen ervaring met Traktor zonder Scratch, maar zou in ieder geval eerst naar je settings kijken. Wat is je latency? En waarschijnlijk niet het geval, maar voor de zekerheid: staat er niet stiekem een effect aan?

This is an old Topic

No new postings for 5.290 days.
 Post CommentThat would be 176.3 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

197 Users online: 32 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 62.102
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.735.054